Utazás

Egy nyomortanya képe került a hazai turizmust népszerűsítő óriásplakátra

Furcsa képet használtak fel a kampányban Fertőrákosról.

„Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!” – ezzel a szlogennel népszerűsítik a hazai turizmust az új kampányban. Az egyik óriásplakáton Fertőrákos látható, a centrumban elhelyezkedő nyomortanyával együtt – írja a 444.

Nem túl jó reklám, az biztos, bár a Magyar Turisztikai Ügynökség honlapján található képen nehéz kiszúrni a beomlott háztetőt és a lepukkant udvart.

Forrás: Magyar Turisztikai Ügynökség

Az óriásplakáton és kinagyítva viszont jobban látszik:


Ráadásul a légi fotó elavult is, ugyanis a Google Maps 2018-as műholdképe szerint a templom melletti épületeket már felújították.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top