Utazás

Durván beszélt a stewardess a babáját nyugtató anyukával

Facebookon tett panaszt a United Airlines ellen egy csecsemőjével utazó anya, akivel minősíthetetlen módon beszélt az egyik légiutas-kísérő. Az volt a gond, hogy a baba sírt.

„Elkerülhetetlen, hogy a baba sírjon a repülőgépen az utazás alatt. Csak annyit tehetsz, hogy magadhoz öleled,  és próbálod megvigasztalni, hogy kevésbé zavarjon másokat a bömbölése. Néha van olyan sírás, amin nem lehet segíteni” – nagyjából ez az üzenete a világhoz annak az anyukának, akit a United Airlines egyik légiutas-kísérője alázott meg az egyik járaton.

Forrás: pixabay

Krupa Patel Bala a közelmúltban az amerikai légitársaság repülőgépén utazott Sydney-ből San Franciscóba férjével és nyolc hónapos kisfiukkal, amikor nagyon bizarr és kényelmetlen helyzetben találta magát. Az incidensről már a repülőút alatt beszámolt a Facebookon, mert túlságosan feldühítette az eset.

Elmondása szerint első osztályon utaztak, amikor fia sírni kezdett. Öt perc múlva egy légiutas-kísérő lépett oda hozzájuk, és üvöltözni kezdett a nő férjével, olyanokat vágva a fejéhez, hogy „elfogadhatatlan, hogy a baba sír”. A nő állítása szerint ekkor a Linda nevű stewardess félrehívta őt, hogy az első osztályon zajló szituációról beszéljenek. Az utaskísérő azt javasolta, hogy vissza kellene adni neki a cumisüveget még akkor is, ha az üres, és be kellene nyomni a szájába, hátha akkor elalszik.

Aztán Linda a szabályzatra hivatkozva azt mondta, hogy a csecsemők 5 percnél tovább nem sírhatnak a gépen, és hogy az utasoknak és a legénységnek már nagyon elege van belőle. Ez persze nem volt igaz, csak az utaskísérő találta ki, hogy az anyuka még rosszabbul érezze magát azért, mert nem tudja megnyugtatni síró csecsemőjét. Mint ahogy olyan szabály sincs, hogy csak 5 percig sírhatnak a babák.

Később, de még a repülőút alatt a kapitány Lindával együtt személyesen ment oda a családhoz. A nő azt remélte, hogy bocsánatot fognak tőle kérni, de nem így történt.

Szerinte Linda nem ismerte el, hogy hazudott a legénységről, az utasokról és a szabálykönyvről, viszont a pilóta mégis tőle kért bocsánatot. „A pilóta bocsánatot kért tőle, és miközben ezt nagyra értékelem, ez nem az a bocsánatkérés, amire vártam.”

Az eset után a United Airlines egy közleményt adott ki, amelyben leírták, hogy miután a család megérkezett, a cég képviselői bocsánatot kértek az incidens miatt, és felajánlották, hogy visszatérítik a repülőjegyek árát. Ezenfelül biztosították afelől, hogy az átélt eljárás egyáltalán nem tükrözi a vállalat elkötelezettségét az utasok, köztük a legfiatalabbak felé. „Szívesen látjuk a fiatal családokat gépeinken, beleérte az első osztályt is.”

A közleményből kiderül az is, hogy amíg tart a belső vizsgálat az ügyben, addig a légiutas-kísérő nem repülhet.

Mirror

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top