nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Utazás
Kaptak szállást a becsődölt Green Holidays által pácban hagyott magyarok

Kaptak szállást a becsődölt Green Holidays által pácban hagyott magyarok

Sikerült mindenkinek szállást találni azok közül, akik a Green Holidays utazási iroda csődje miatt szállás nélkül maradtak a törökországi Antalyában – közölte a jó hírt Kiss Gábor ankarai magyar nagykövet.
Forrás: MTI
f Ajánlom

A nagykövet elmondta, hogy a mintegy 180 emberből álló magyar csoportot két megbízható, színvonalas helyen sikerült elhelyezni. Közülük vannak, akik hétfőn reggel már elhagyták a szállodát, és útban vannak a repülőtérre, hogy hazamenjenek.

Kiss Gábor mindenkinek azt ajánlja, hogy vegyék fel a kapcsolatot az Uniqa biztosítóval, akiknek pedig utasbiztosításuk is van, azok is kezdjék el az ügyintézést. Az ankarai nagykövetség négy munkatársa – köztük három konzul – már vasárnap este a helyszínre ment, hogy segítsen a magyaroknak.

Kaptak szállást a becsődölt Green Holidays által pácban hagyott magyarok

Mint azt mi is megírtuk, a Green Holidays Kft. vasárnap kora este jelentett fizetésképtelenséget. A társaság szervezésében délelőtt azonban még elindult egy magyar csoport Budapestről charterjárattal a törökországi Antalyába, csakhogy a csőd miatt a lefoglalt szálláshelyükre már nem jutottak el.

A családjával egy törökországi szállodában várakozó utas, Novák Zsuzsanna az MTI-nek elmondta: 10 óra után landoltak Antalyában, de a reptéren senki nem várta őket, az utazási iroda a telefont sem vette fel.

A Green Holidays vasárnap este azt közölte honlapján, hogy a társaság vagyoni biztosítékát az Uniqa Biztosító Zrt. szolgáltatja. A szükséges intézkedéseket a társaság helyett a biztosító teszi meg, a kárenyhítés módjáról a biztosító dönt. A társaság kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges intézkedésekről – a vagyoni biztosíték terhére – a kormányhivatal intézkedik a biztosítóval együttműködve. Az utasok igényeiket közvetlenül a biztosítóval szemben érvényesíthetik, amelyeket az info@uniqa.hu címen jelenthetnek be.

Sok cserbenhagyott utasnak nincs készpénze, és volt olyan is, akit kitettek szállodából

Semmi információjuk nincs a csődöt jelentett utazási iroda Antalyában rekedt utasainak, sokuknál nincs készpénz, így a napi ellátásukat sem tudják fizetni – folytatta Novák Zsuzsanna.

Hozzátette: azt kérték tőlük, hogy két éjszaka árát fizessék ki, és aki ezt nem tudja kifizetni, annak holnap délben el kell hagynia a szállodát. A visszaútról sincs semmi információjuk, repülőjegyük sincsen. Volt olyan utas, akit már kitettek a szállodából, mert nem tudott fizetni.
Elmondta azt is, hogy vasárnap óta 65-en vannak a szállodában, a szombaton érkezett másik csoport sem tud semmit a visszaútról.

Megosztás Facebookon