nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

TV-sztárok
Príma segítség álmaid eléréséhez (X)

Príma segítség álmaid eléréséhez (X)

Életünk csaknem egyharmadát töltjük alvással. Ugye milyen sok? És mennyire keveset foglalkozunk vele! Á,… alszom pár órát, aztán rendben leszek – gondoljuk, pedig a pihentető nyugodt alvásra, igazán nagy szükségünk van.
hirdetés
f Ajánlom

Inkább aludjunk kevesebbet, mint rosszul – mondják a szakemberek
A rosszul megválasztott pozíció, a késői vacsora, a kevés mozgás, a stresszes nappalok, betegség, aggodalom és még sorolhatnánk több tucat okot, ami a rossz minőségű alváshoz vezet.
Ha napközben könnyen elbóbiskolunk, vagy éppen vezetés közben érezzük, hogy „elnehezedik a fejünk”, esetleg tévézés, olvasás közben érezzük azt, hogy azonnal elalszunk, akkor biztosan rosszul aludtunk éjszaka. Persze ha keveset aludtunk, előfordulhat, hogy nyomottabbak vagyunk, de ha 8-9 óra alvás után is álmosan ébredünk, akkor valószínűleg felületesen alszunk. A normális alvási ciklusok során a szervezetünk mélyebb és felületesebb alvás között működik.  Ha valami miatt nem tudunk a mély alvás fázisába eljutni, akkor nem is tudjuk eléggé kipihenni magunkat.


Teremtsük meg a feltételeket a jó alváshoz

Elég csak néhány apróságra figyelni, és máris pihentebben ébredhetünk.
Kerüljük a késői vacsorát, a nehéz ételeket, és ha lehet, ne feküdjünk le azonnal az étkezés után.
Ne aludjunk túl meleg szobában, sőt ha megtehetjük, egy picit mindig tartsuk nyitva az ablakot, mert a friss, oxigéndús levegőre nagy szükségünk van alvás közben is.

Válasszunk megfelelő ágyat. Nagyon sok múlik azon, hogy milyen felületen hajtjuk álomra a fejünket. A jó matrac kemény és egyenletes, megtámasztja a gerincünket és nyugodt pihenést eredményez.

A párnára és a paplanra is fordítsunk külön figyelmet. Fontos, hogy ne fázzunk alatta, de legalább annyira lényeges, hogy ne is izzadjunk. Lehetőség szerint keressünk olyat, amelyik pára- és légáteresztő anyagból készül, így segít a normál testhőmérséklet megtartásában. Ez is egyik előfeltétele a nyugodt, pihentető alvásnak. A párnát próbáljuk meg úgy a fejünk alá helyezni, hogy hozzásimuljon a nyakszirtünkhöz. Legyen formatartó és bőrbarát anyagból, hiszen közvetlenül érintkezik a bőrfelületünkkel hosszú órákon át.

A Príma boltjaiban vásárolsz? Akkor most jó helyen jársz álmaid eléréséhez

A Príma üzletekben vagy az Online Prímán keresztül történő vásárlások után – 1000 forintonként – most egy-egy matricát kapsz, amelyet a pénztáraknál vagy online rendelés esetén a futárnál elérhető gyűjtőfüzetbe, a kijelölt helyre kell beragasztani.

Már 10 matrica birtokában akár 40% kedvezménnyel vásárolhatod meg a Billerbeck Chantal paplanok, párnák egyikét. Ha betelt a gyűjtőfüzet, bármely Príma üzletünkben tedd a kosaradba a kiválasztott Billerbeck Chantal terméket, és máris kedvező áron juthatsz hozzá a minőségi termékekhez.

A pihentető alváshoz és a csodás álmokhoz válassz egyet vagy akár mindet, a Billerbeck Chantal termékek közül!

  • Megnövelt páraáteresztő képességgel rendelkeznek, puhák, formatartóak, és bőrbarát anyagból készülnek.
  • Kiváló töltetanyag és egyenletes melegség jellemzi őket.
  • Antiallergének – még a házi poratkákra érzékenyek is használhatják őket, moshatók 95 °C-on, így a gombák sem tudnak megtelepedni bennük.
Megosztás Facebookon