TV-sztárok

Átveri vásárlóit Kim Kardashian húga

Kylie Jenner még csak 19 éves, de már jól menő kozmetikai és divatcégek tulajdonosa. A legújabb húzásával pedig azt is bemutatta, hogyan lehet kreatívan maximalizálni a profitot.

Kylie Jennerről azt lehet tudni, hogy sikeres divattervező, modell, üzletasszony és persze híresség (az Egyesült Államokban feltétlenül), emellett a l’art pour l’art híresség Kanye Westné, született Kim Kardashian féltestvére. A Kardashian-klán egészen elképesztő üzletet csinált a realityszereplésekből, a sorból pedig Kylie Jenner sem maradhatott ki.

Becsületére legyen mondva, hogy a mindössze 19 éves lány nemcsak fékeveszett bulizásra költi a pénzét, hanem befektet, céget alapít, és úgy általában azon van, hogy gyarapítsa eddig megszerzett vagyonát.

Kylie Cosmetics néven szépségápolási és sminkcuccokat is árul, ezzel kapcsolatban épp a napokban derült ki, hogy kisebb problémába is belefutott, amikor keresztnevét szerette volna levédetni márkavédjegyként. Azzal ugyanis nem számolt, hogy Kylie Minogue ezen már túl van, ráadásul a www.kylie.com weboldalt sem tudta az ifjú Jenner-lány megszerezni, mivel az már 1996 óta (tehát egy évvel azelőtt, hogy Kylie Jenner megszületett volna) az ausztrál popdíva tulajdonában van.

De nem is ezen borult most ki az internet népe, hanem a Kylie Cosmetics legújabb, limitált példányszámú rúzsa miatt. A Blitzen fantázianevű termékhez 45 dollárért juthatnak hozzá a rajongók, azonban viszonylag hamar kiborult a bili, amikor éles szemű sminkrajongók rájöttek, hogy valójában tök ugyanazt kapták így meg, amit Jenner Spice néven 29 dollárért már eddig is kínált.

Bár a cég felhívta a vásárlók figyelmét, hogy a Blitzen árnyalat a Spice egyik variációja, az talán még az alternatív tények Amerikájában is erős túlzásnak tűnik, hogy ugyanazt a színt egy másik változataként reklámozzanak.

Átveri vásárlóit Kim Kardashian húga

Ennek fényében minimum szemét dolog, hogy a Kylie Cosmetics nem téríti vissza a vásárlók pénzét, de még arra sincs lehetőség, hogy a terméket a csalódott vásárlók másikra cseréljék. A dolgot csak tovább bonyolítja, hogy Jenner szinte teljes mértékben online értékesíti termékeit, így a vásárlók csak a monitoron megjelenő képek alapján dönthetnek, arra nincs lehetőségük, hogy élőben is kipróbálják, ami megtetszik nekik.

A szépségbloggerek azt tanácsolják azoknak, akik fontolgatják a Kylie Cosmetics termékeinek megvásárlását, hogy olvassanak el néhány online értékelést, nehogy hasonló átverésbe fussanak bele.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top