Trend

Szexi Mikulással kampányol az 50 fölöttiek randialkalmazása

A Lumen nevű applikáció vicces és szexi reklámkampányt indított, amelynek a Mikulás a főszereplője.

Hipszter szívtiprót faragott a Mikulásból az egyik randialkalmazás a hirdetéseiben. A Lumen nevű app az 58 éves Paul Orchardot választotta a reklámkampánya arcának, mivel eleve az 50 fölöttiek táborára koncentrálnak.

Fotó: Lumen

A liverpooli modellel és színésszel a cégnek az a célja, hogy a párkereső alkalmazást az idősebb korosztállyal is megkedveltesse.

A vállalat társalapítója szerint attól, hogy valaki idősebb, még nem lesz kevésbé vonzó, és miért ne lehetne a Mikulás is szexszimbólum.

Fotó: Lumen

A cég kampányát egy felmérés előzte meg, amely szerint a brit nők 19 százaléka vonzónak találja a Mikulást.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top