Sztárok

Ördög Nóra a Triumph kampányában tündököl (x)

A Triumph ikonikus Amourette csipke melltartójában fotózta férje, Nánási Pál a márka őszi kampányához.


2018. szeptember – A Triumph büszkén mutatja be legújabb őszi–téli kampányát, melyben Ördög Nóri a férje, Nánási Pál kamerája előtt tündököl a Triumph ikonikus Amourette csipke melltartójában.

 A tavaszi nagy sikerű #TogetherWeTriumph – azaz „Együtt erősebbek vagyunk!” – kampányban Nóri a barátnőjével és menedzserével, Törköly Erikával való kapcsolatáról vallott. A kampány arra hívta fel a figyelmet, hogy milyen fontos a női összefogás, és hogy a nők támogassák egymást a mindennapokban.

Az őszi kampány a női összefogásról a nőiességre helyezi a hangsúlyt. Egy elbűvölően érzéki nőt látunk, aki tündököl férje kamerája előtt. A romantikus fotósorozatban és videóban a Triumph közel 50 éves Amourette csipke melltartóját mutatja be Nóri, érzéki, szexi, a ’70-es évek flower-power hangulatát idéző stílusban. 

 „Mindig csodálatos élmény a férjem kamerája előtt állni, és külön öröm, hogy a Triumph számomra oly kedves Amourette modelljeiben tehettem ezt.  A tavaszi kampányban azt hangsúlyoztuk, hogy milyen fontos, hogy a nők összetartsanak, segítsék egymást, és milyen fontos számomra a barátnőm és egyben menedzserem, Erika támogatása.

Ezzel az érzéki fotósorozattal pedig azt szeretnénk megmutatni, hogy is lát engem NŐKÉNT a férjem, párom, gyermekeim apja.  A kampányban 3 szettet mutatok be, egy romantikus fehér virágmintás Amourette Charmot és a klasszikus Amourette csipke melltartót a szezon divatszíneiben, lilában és méregzöldben.


Egy újabb hihetetlenül izgalmas kampány született, mely a természetes nőiességet hivatott ünnepelni.   A modern hétköznapokban a nőknek rengeteg szerepben kell helytállniuk minden egyes nap. Szerencsére a Triumph ezt felismerte, és segít nekünk abban, hogy jól érezhessük magunkat a bőrünkben a nap minden szakaszában, minden szerepben, hogy semmilyen kompromisszumot ne kelljen kötni a fehérnemű-választásnál.  Én és a melltartóm #togetherwetriumph –  együtt erősebbek vagyunk”  –  nyilatkozta Nóri a közös munkáról.

Nánási Pali még hozzátette: „ Imádom a Triumphban, hogy mindent a nők önbizalmának erősítéséért tesz. Céljuk, hogy minden hölgy a legjobb formájában érezze magát a bőrében, amikor a márka fehérneműit viseli. A kampányt a mindennapok hőseinek, a nőknek készítettem életem főhőséről, a feleségemről.”


A Triumph több mint 130 éve dolgozik azon, hogy tökéletesen kényelmes melltartókat alkosson a hölgyeknek, melyben a nap minden percében magabiztosnak érezhetik magukat.

Az ikonikus Amourette 300 egy körmerevítős, csipkés melltartó, mely tökéletes dekoltázst varázsol és biztos tartást ad. Az elegáns Amourette Charm friss, divatos virágmintával, egyedi kosárkialakítással készült, könnyed légáteresztő anyagból, mely csábító dekoltázst kölcsönöz viselőjének anélkül, hogy túlságosan megemelné a melleket.

További infó:  

https://findtheone.triumph.com

Facebook.com/Triumph

Instagram: @triumphlingerie

YouTube: Triumph International Magyarorszag

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top