nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Sztárok
Lágy íz, amely mosolyra fakaszt… (X)

Lágy íz, amely mosolyra fakaszt… (X)

A kislányom fáradt és nyűgös volt, mire hazaértünk az iskolából, pedig még egy kicsit tanulnunk kellett volna. Azon gondolkodtam, vajon engem anyukám mivel vidított fel ilyenkor? És akkor eszembe jutott, ahogy kinyitotta a hűtőt, és elővett egy krémtúrót. Az a lágy, édes íz, az a krémesség pillanatok alatt jobb kedvre derített. Hát én is ezzel próbálkoztam, és láss csodát, az én gyerekem is mosolyogva vette kezébe a könyvet, hogy olvassunk.
hirdetés
f Ajánlom

Biztos mindenkinek van valami kellemes emléke erről a finomságról, de mégis mikor és hogyan jutottunk el oda, hogy krémtúróval kényeztessük az ízlelőbimbóinkat?

Az első édes túrókrém
Sajnos nem magyar találmány, pedig én meg voltam róla győződve, hogy csak nálunk ennyire népszerű. Az igazság az, hogy a 60-as években, az akkori állami Hajdú Megyei Tejipari Vállalat vezérigazgatója külföldön kóstolt egy édes túrókrémet. Annyira finomnak találta, hogy úgy döntött, itthon is érdemes lenne kipróbálni.
Hagyományos túró, vanília és mazsola, ez volt az első ízesítés, amivel próbálkoztak. Először persze csak keveset gyártottak belőle, hiszen ki kellett próbálni, tetszik-e az embereknek ez az újdonság. Nagyon is ízlett, így a második évtől már napi 200 kg túróból készítették a terméket. Mivel még nem volt utóhőkezelés a Krémtúrónak keresztelt desszert 3-4 napig volt csak eltartható, de népszerűsége ennek ellenére is egyre csak nőtt.

Reklám nélkül is imádták
Akkoriban még nem voltak reklámok, így a terméknek önmagát kellett eladnia. Csábító, harmonikus íze azonban hatott azokra, akik megkóstolták. Nem egyik napról a másikra lett kedvenc, hanem egy folyamat eredményeként. Ahhoz, hogy az emberek megvegyék, tényleg finomnak és különlegesnek kellett lennie. Miközben egyre többen megkedvelték, a vállalat is úgy döntött, hogy érdemes egy kicsit továbbgondolni, és újabb ízekkel lepte meg a vásárlókat. A 70-es években a banános és a citromos Krémtúró is felkerült a palettára.

Ó, azok a kilencvenes évek!
A Krémtúró fejlesztése folyamatos volt. Egyre újabb technológiák segítségével nemcsak az utóhőkezelés valósult meg, hanem egy új receptúra kipróbálása is. A megújult recepthez pedig dukált egy-két új íz is. Így került az új Krémtúróba csokoládé, áfonya, málna, sőt még sárgadinnye is. Hát, nem ezek az ízek lettek az új favoritok, mi magyarok továbbra is a vaníliás és a vaníliás-mazsolás változatra szavaztunk.

XXL az ezredfordulóra
Ahogyan az idő, úgy a fejlődés és a változás is megállíthatatlan. A cég új tulajdonosok kezébe került, akik úgy érezték, van még lehetőség a Krémtúróban. Új trendi hozzávalókat adtak a krémes túróhoz, így lett kekszes, marcipános, karamellás és újra banános változat is. Gyorsan kiderült, hogy ezek az új ízek nagyon is tetszenek nekünk, így megszületett a 180 grammos változat, vagyis az XXL kiszerelés, amely bizony az én kedvencem.

Szerencsére nem csak én imádom. Évente 20 000 000 db Milli Krémtúrót adnak el, ugye hihetetlen? Vagy ha te is szereted, akkor nem is annyira.

Megosztás Facebookon