nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Sztárok
Leverte az RTL a TV2-t

Leverte az RTL a TV2-t

Nagyot futott az RTL Magyarország a főműsoridős nézettségi verseny 39. hetében is. A szombaton az X-Faktort nézték a legtöbben, de lendületesen kezdett a Konyhafőnök negyedik évada is az RTL Kubon.
NLCafé
f Ajánlom

Stabilan nyerte a 39. heti főműsoridős nézettségi versenyt az RTL Magyarország. Szombaton az egész ország az X-Faktort nézte az RTL Klubon, és hatalmas lendülettel kezdett a Konyhafőnök negyedik évada is. Az RTL II-n a ValóVilág powered by Big Brother még mindig tartja a csatornaátlagon felüli nézettséget.

A héten az ötven legnépszerűbb műsor közül harmincöt az RTL Klubon futott. Az országos nézettségi adatok szerint szombat este a 18–49 éves tévénézők majdnem harminc százaléka választotta az RTL Klubot az X-Faktor második adása miatt, amiben igen meglepő és megható dolgok történtek.

Szombat este az X-Faktor nyerte a nézettségi versenyt
Szombat este az X-Faktor nyerte a nézettségi versenyt

Az ötven legnépszerűbb műsor között az RTL Klub saját gyártású műsorai közül a Barátok közt 22,8 százalékos, míg az Éjjel-nappal Budapest 21,6 százalékos átlagos heti nézőátlagot ért el a 18–49-es korosztályban. A Konyhafőnök negyedik évada is remekül indított, mind az öt rész bekerült a legnépszerűbb ötven műsor közé, a keddi adás például egyből a 11. helyre ugrott fel a maga 25 százalékos közönségarányával a 18–49 éves korosztályban.

A Kicsi Óriások a 25. helyen végzett, a show legutóbbi adása 10,9 százalékos közönségarányt ért el.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 39. heti főműsoridős közönségaránya a 18–49-es korosztály körében 35,2 százalék volt, így magabiztosan nyerte a nézettségi versenyt a 19,8 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 220 estét nyert meg, míg a TV2 csak 28-at.

Megosztás Facebookon