nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Szex
Másképp szexelünk A szürke ötven árnyalata óta

Másképp szexelünk A szürke ötven árnyalata óta

A szürke ötven árnyalata előtt ott volt a misszionárius póz, a merészebbeknek a lovagló, és hallottunk olyanokról, akik hallottak olyanokról, akik egyszer már kipróbálták az orális szexet. Ám jött Kriszcsön és Anasztázia, és nemcsak önmagukat, hanem a világot is felszabadították a konzervatív szex elviselhetetlen unalmából. Elmondjuk, mit tanultunk tőlük az eddigi két filmből.
TóCsa
TóCsa
f Ajánlom

A játszószoba szó új értelmet nyert

E. L. James előtt a játszószoba szó hallatán többnyire egy olyan szobára gondoltunk, ami teli van játékokkal, hogy a kölykök ellegyenek benne, vagy esetleg Anához hasonlóan eszünkbe juthatott egy kanszagú, sötét hely Xboxszal, Playstationnel, netán egy csocsó- vagy biliárdasztallal. A szürke ötven árnyalata óta azonban minden nagy házzal rendelkező polgár ódzkodik attól, hogy nyilvánosan azt mondja: „Van otthon egy játszószobám.”

A lift az új ágy

A szürke ötven árnyalata előtt a liftekről többnyire a Féktelenül nyitójelenete jutott eszünkbe a mélybe zuhanó, leszakadó lifttel, és bárhogy próbálom erőltetni, abban nem volt semmi szexi. Amikor Ryan Gosling ripityára verte a felvonóban egy bérgyilkos fejét a Drive-ban, bár Ryan piszkosul vonzó volt, nem feltétlenül a szex jutott róla eszünkbe. Ám A szürke ötven trilógiában Ana és Kriszcsön olyan vehemenciával esnek egymásnak mindig, amikor liftet látnak, hogy a világ rájött: a felvonó sokkal jobb hely a szexre, mint az ágy. A második rész tanulságai szerint ez még akkor is igaz, ha rajtunk kívül mások is vannak benne…

A Kriszcsön név a legjobb ajzószer

Igen, mi is tudjuk, hogy eredetileg Christianként írják, de A szürke ötven-filmek összes női szereplője olyan átéléssel és olyan lelkesen mondja folyton azt, hogy Kriszcsön, hogy a gyanútlan szemlélődőnek úgy tűnhet, hogy már a név kimondása önmagában felér egy orgazmussal. Bár nincs róla kimutatható statisztikánk, de reméljük, hogy a film megnézése után sok hazai Krisztián azt kérte a párjától: ezután szólítsa őt Kriszcsönnek.

A fenekelés már egészen mást jelent

Sz.ö.e. (szürke ötven előtt) néhány évvel a fenekelés szóról még csak olyan ártatlan, családon belüli erőszakhoz kapcsolódó „mókázások” juthattak eszünkbe, amikben apu vagy anyu a térdére fektette a gyerkőcét, hogy ott aztán jól elnáspángolja a hátsóját. Ebben még nem volt semmi szexualitás, csak színtiszta, nevelésnek álcázott szadizmus, viszont E. L. James meglátta a fantáziát a fenekelésben. Nála a fenekelés = előjáték. Viszont vigyázzunk, ha be akarjuk építeni a repertoárunkba, ugyanis az írónő szerint is kétféle fenekelés létezik. A korbáccsal történő, ami az így fenekelt személynek nem feltétlenül jó móka, és még szakításhoz is vezethet (ahogy azt az első rész végén is láthattuk), valamint a puszta kezes fenekelés, amiért inkább szerelmes pillantások járnak.

Az igazi férfi szavai kőkemények, de a tettei lágyak

„Én nem romantikázom.” „Nem alszom együtt senkivel.” „Én nem szeretkezem, én dugok.” Igen, az alábbi mondatok mind Kriszcsön Gréjtől származnak, aki ezek után mit csinál? Romantikázik, együtt alszik a csajával és szeretkezik. Így kell ezt csinálni.

Új éttermi móka: nyilvános bugyilehúzás

Sajnos az emberek többsége elég fantáziátlan, ezért sok randi még ma is egy sima vacsorát jelent valami menő vagy legalább elfogadható étteremben. Azért E. L. James sem volt akkora forradalmár, hogy ezen változtasson, de kitalálta, hogyan dobható fel ez a meglehetősen uncsi ismerkedési forma: nyilvános bugyilehúzással. A filmben Anastasia Steele szoknyában produkálja a mutatványt, de haladóknak ajánljuk a nadrágos változatot is. Férfiak számára különösen nagy kihívást jelenthet ugyanez nadrággal és boxeralsóval kombinálva…

Szexeléskor sosem (!) húzzuk be a sötétítő függönyt

A szürke ötven árnyalata bátran szembeszállt az emberek prüdériájával. A legtöbben a ruháink ledobása előtt diszkréten rohanunk az ablakhoz behúzni a sötétítő függönyöket, de nem így Ana és Kriszcsön, akik többször óriási ablakok előtt estek egymásnak, de nem amúgy prűden, mint a többség, hanem vagányan, sötétítés nélkül. Ezzel bizonyára sokak számára igazi példaképek ők, és senkit sem szeretnénk lebeszélni arról, hogy kövesse őket ezen az úton, de előtte azért gondolkozzon el egy picit: az ő lakása is egy felhőkarcoló felső emeletén van, ahová képtelenség belátni máshonnan?

Gésagolyót mindenhova!

Anasztázia és Kriszcsön nemcsak a hálószobai mókázásaink megreformálásában segédkeznek: ők ketten a lelkükön viselik, hogy bárhol, bármikor jól érezhessük magunkat. Ana életét a gésagolyó egy bálban teszi elviselhetőbbé, de igazából E. L. James itt arra próbál rávilágítani, hogy az eszköz szabadon használható bármilyen helyzetben, és könnyen fel lehet dobni vele egy unalmas munkahelyi megbeszélést, az otthoni takarítást vagy akár a BKV-n eltöltött sanyarú perceket.

Megosztás Facebookon