Szépüljünk

Bőrhibás modellekkel kampányol a neves divatmárka

Ismét szembeszáll a szépséggel kapcsolatos sztereotípiákkal a Missguided márka.

#InYourOwnSkin címmel indított kampányt a Missgiuded divatmárka, melynek főszereplője hat, bőrhibával élő nő.  

MISSGUIDED (@missguided) által megosztott bejegyzés,

A márka régóta kiáll azért, hogy megváltozassa a szépséggel kapcsolatos sztereotípiákat, ennek jegyében készült ez a kampány is.

Celebrate being #inyourownskin ✨✨✨ @bethbrice #KEEPONBEINGYOU

MISSGUIDED (@missguided) által megosztott bejegyzés,

A pikkelysömörös Beth Brice forró csokiért ugrott be egy kávézóba, amikor a márka egyik munkatársa megszólította, és elhívta szerepelni a kampányba.

Isabella Fernandes 17 éves volt, amikor egy lakástűzben megégett a karja és a háta. Ma már modellként is dolgozik.

Campanha #inyourownskin Para @missguided Photo @zoemcconnell

Mariana Mendes (@marianamendes.m) által megosztott bejegyzés,

Mariana Mendes 24 éves brazil modell és divattervező, aki egy méretes anyajeggyel az arcán él, ez azonban nem tántorította el az álmai megvalósításától.

Polly Ellens szabadúszó modell, akit a szeplői tesznek igazán különlegessé. Joanne Dion albínó plus size modell és influencer.

Maya Spencer-Berkely egy rendkívül ritka bőrbetegséggel, epidermolysis bullosával él, ennek következtében a bőre olyan sérülékeny, akár egy pillangó szárnya, folyamatosan hólyagok és sebek borítják.

Bustle

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top