nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Szépüljünk
Ezeket a bőrápolási hibákat ne kövesd el huszonévesen!

Ezeket a bőrápolási hibákat ne kövesd el huszonévesen!

A húszas éveikben sokan még magasról tesznek a bőrápolásra.
NLCafé
f Ajánlom

Valószínűleg a húszas éveinkben tartja legjobban magát a bőrünk, ha szerencsések vagyunk, de nem lesz ez mindig így. Főleg, ha nem kezdjük el a megfelelő arcápolást már ilyenkor. Megmutatjuk, mik azok a legnagyobb hibák, amiket a huszonévesek elkövetnek e téren.

A sminklemosó kendő használata folyamatosan

Persze gyorsabb ez a megoldás, de nem olyan alapos, mint a lemosás. Minden este le kell szedni először sminklemosóval a festéket, majd vízzel is átmosni az arcunkat, hogy ne maradjon rajta olaj vagy baktérium.

A naptej rendszeres használatának a hiánya

Számunkra is új információ, hogy nemcsak nyáron, hanem tulajdonképpen mindennap használni kellene naptejet vagy legalább fényvédőt. A bőrünket érő UV-sugárzás ugyanis lebontja a kollagént, amitől gyorsabban ráncosodunk.

Pattanások nyomkodása

Na, ezt senkinek sem kell bemutatni. Sokan kifejezetten imádják nyomkodni nemcsak a maguk, hanem mások pattanásait, és nagy élvezettel gyönyörködnek a látványban, ha az végre kifakad. Nagyon nagy hiba a féktelen nyomkodás, mert foltokat hagyhat a bőrön, így egy egész életen át emlékezhetünk majd arra, biztos jó volt-e azokat a patikat mind kinyomni.

Kevés alvás

Ezen nincs is mit magyarázni. Az alvás jó és egészséges.

A rendszeres bőrradírozás hiánya

Iktass be heti egy radírozást, hogy lejöjjenek az elhalt hámsejtek, és kitisztuljanak a pólusaid.

Piszkos sminkecset

Bár mindennap használjuk, mégis elfelejtjük, hogy a sminkecsetet is tisztítani kell időnként.

Ócska hidratálókrém

Ne ezen spórolj, válassz inkább egy drágább, de valóban jó minőségű arckrémet.

Egészségtelen étkezés

„Az vagy, amit megeszel” – tartja a mondás. A bőröd is megérzi, ha folyamatosan egészségtelen, zsíros, gyorséttermi ételekkel tömöd magad. Fogyassz omega-3 zsírsavakat (avokádó, lazac), E-vitamint (magvak-és diófélék) és cinket (spenót) a pattanások elkerülése érdekében.

Popsugar

Megosztás Facebookon