Szépüljünk

Hogyan lett Axente Vanessa a legsikeresebb magyar modell?

Még csak 21 éves, de már olyan divatházakkal dolgozik együtt, mint a Chanel, a Prada, a Calvin Klein vagy Stella McCartney. Hogyan lett a zalaegerszegi lányból a legkeresettebb magyar modell?

Tizenhárom éves volt, amikor a szüleinek bejelentette, hogy modell szeretne lenni. Egy évvel később már Ázsiában kapott munkát. 2009-ben szerződtette le az Attractive Modell Agency, az ügynöke Fehér Orsi lett. A következő években felgyorsultak körülötte az események: egyre többet utazott külföldi fotózásokra, főleg Tokióba és Szingapúrba. Tizenhat éves volt, amikor először szerepelt a szingapúri Harper’s Bazaar és a magyar Glamour magazin címlapján.

A 2012-es év is számos felkérést hozott Vanessának, a nagy divatházak mind maguknak akarták megszerezni, de ő végül a Pradát választotta. A 2012. őszi–téli kollekciót bemutató show exkluzív modellje lett, ő nyitotta meg a bemutatót. Elszántságának és céltudatosságának köszönhetően megfordult a Christian Dior, a Nina Ricci, a Celine, a Miu Miu, a Louis Vuitton és a Givenchy kifutóin is. (De persze még napestig sorolhatnánk!)

2012 júniusában a Prada 2012/13-as őszi–téli kollekciójának egyik reklámarca, a kampányhoz készült fotókat pedig Steven Meisel készítette, majd júliusban ugyancsak Steven Meisel fotózta az olasz Vogue júliusi számában, ahol több nemzetközi modell társaságában egy 24 oldalas összeállításban szerepelt. Ugyanebben az évben, a decemberi olasz Vogue magazinnak már a címlapján találjuk.

Hogyan lett Axente Vanessa a legsikeresebb magyar modell?

2013-ban Patrick Demarchelier fotózta a japán Vogue címlapjára, az amerikai Vogue-ban pedig 2013 nyarán szerepelt először (és azóta már hányszor)… Ugyanebben az évben szerepelt a Prada, a Hugo Boss és a Calvin Klein kampányában is, és a német Vogue is címlapra tette.

2014-ben exkluzív szerződést kötött, és többször szerepelt a Chanel kampányaiban, reklámjaiban, majd a márka sminkkollekciójának arca lett. Még ugyanebben az évben a Calvin Klein Endless Euphoria illatának arca.

2015-ben már a Chanel ékszerkollekciójának is kampányarca, és persze a nemzetközi divatlapok címlapjai sem kerülték el.

2016 szeptemberében tizenegyedik alkalommal szerepelt az olasz Vogue címlapján, ezúttal Patrick Demarchelier fotózta. Továbbra is a Chanel, a Prada és a Calvin Klein állandó arca.

Nem kérdés, Vanessát imádja a kamera! És, hogy mit hoz az idei év a modell számára? Olvasd el a Marie Claire oldalán!

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top