Szépüljünk

Bármi lehet márkás?

Valószínűleg Karl Lagerfeld, a Chanel tervezője, ezt az elvet vallja. Számtalan mindennapi tárgyat márkázott már fel a Chanel logójával, sőt úgy tervezte meg őket, hogy igazán elegánsak és stílusosak legyenek.

Na jó, a Chanel fűrész ötlete nem az ő fejéből pattant ki, hanem Tom Sachs művésznek köszönhető, de a általa tervezett darabok is igazán érdekesek lettek.

Bármi lehet márkás?

A képeket nézegetve felvetődik a kérdés, hogy attól, hogy egy hétköznapi tárgyra rányomnak egy logót, az máris értékesebb lesz?

Bármi lehet márkás?

Bármi lehet márkás?

Bármi lehet márkás?
Még több kép a Kis Fekete blogon!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top