Szépüljünk

Halála után 53 évvel sminktermékeket reklámoz Marilyn Monroe

Továbbra sem múlik a varázsa. Ennyire nem.

A Max Factor bejelentette, hogy ebben az évben Marilyn Monroe lesz a cég “globális glamúrnagykövete”, vagyis a márka idei reklámkampányainak főszereplője.

A díva egyébként a negyvenes években valóban kliense volt a márka alapító névadójának, a lengyel üzletember-feltaláló Maksymilian Faktorowicznek, aki akkoriban Hollywoodban üzemeltetett szépségszalont.

A kampány a cég ígérete szerint azt hangsúlyozza majd, hogy mekkora szerepe volt a sminknek abban, hogy Norma Jeane Mortenson átalakult a szexszimbólum Marylin Monroe-vá.

Halála után 53 évvel sminkcuccokat reklámoz Marilyn Monroe

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top