nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Szabadidő
Fogyatékos gyerekmodellekkel reklámoz a neves divatmárka

Fogyatékos gyerekmodellekkel reklámoz a neves divatmárka

Fogyatékos gyerekeket kértek fel a márka új kampányába.
NLCafé
f Ajánlom

Elvileg a divat a sokszínűséget (is) képviseli, és ez végre a gyakorlatban is egyre inkább látszik. Egyre több plus size modell örvend népszerűségnek, és kerül a legnagyobb divatmagazinok címlapjaira vagy ott van a L’Oréal új samponreklámja, mely egy hidzsábot viselő szépségbloggerrel reklámoz.

A gyermekruházatról e tekintetben nem esett még sok szó, de a River Islandnek köszönhetően most biztosan fog. A fennállásának idén harmincadik születésnapját ünneplő márka nemrég indította el különböző reklámjait fogyatékossággal élő gyerekmodellekkel a főszerepben. Az Egyesült Királyságból érkező, három- és tízéves kor között lévő srácok között van Down-szindrómás, agyi bénulásban vagy látási problémákkal szenvedő gyerek is. 

Cora Bishop                                                                                                       Forrás: River Island/Bav Media

 

Teddy Berriman                                                                                               Forrás: River Island/Bav Media

Metro

Megosztás Facebookon