Szabadidő

Kiakadtak az emberek a Körök para marketingfogásán

Hamarosan érkezik a nagy sikerű horror folytatása, a marketingesek pedig mindent bedobnak, hogy felkeltsék az érdeklődést a Körökre. Talán kicsit túl sok mindent...

Nemsokára érkezik a kútba esett kislánnyal paráztató Kör folytatása, a Körök, ami nemcsak a címen csavart keveset, de a sztori is kísértetiesen emlékeztet az eredetire – annyi különbséggel, hogy most már e-mailen terjed a gyilkos felvétel.

A moziforgalmazó munkatársak a film előtt érthető módon szeretnék mindenki érdeklődését felcsigázni, ezért előrukkoltak egy őrületes prankkel: elhozták a képernyőből kimászó Samarát, aki most egy elektronikai üzletben tényleg elkezdett kimászni az egyik képernyőről.

A reakciók nem maradtak el, mondjuk ki tudja, lesz-e kedve még megnéznie ezt a filmet annak, aki ennyire megijedt a gonoszkodó marketingfogástól.

 

Mashable

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top