Shine

Ez az oka, hogy Rihanna nem gyárt szempillaspirált

Több mint 1450 féle szempillaspirál van a Krémmánia adatbázisában, minden hónapra jut egy még hosszabb, még dúsabb pillákat ígérő csodakefe, mégis úgy tűnik, a kategória növekedése lassulni kezdett.

A tartós szempilla-hosszabbítások ugyanis jóval kényelmesebb megoldást nyújtanak, hiszen elég pár hetente frissíteni őket, de az otthon felhelyezhető műszempillák is látványosabb eredménnyel kecsegtetnek, mint bármelyik tubusos készítmény.  A versenytársak erősödése pedig azzal járt, hogy a szempillaspirálok kategóriájának növekedését az eddigi 4% helyett a következő pár évre nézve már csak 2%-ra teszik az elemzők.

Éves szinten 2500 milliárd (!) forint értékű szempillaspirált adnak el a világban az Euromonitor International adatai szerint, ez az őrült összeg azonban csak a nagy, stabil háttérrel rendelkező márkáknak éri meg, hogy kutatás-fejlesztésre költsenek a témában.

A szempillaspirálok ellen szól ráadásul, hogy…

Fotó: Getty Images

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top