Shine

Feltűnő bőrbetegséggel élő lány lett a neves sminkmárka új arca

"Része az identitásomnak, de nem ez határozza meg, hogy ki vagyok"- mondta Amy Deanna.

A CoverGirl sminkmárka még tavaly októberben indította el  #IAmWhatIMakeUp kampányát, melynek üzenete: az lehetsz, aki akarsz és úgy nézhetsz ki, ahogy akarsz. A kampány legújabb arcát és a vele készült reklámfilmet a minap mutatták be.

Az új reklámarc Amy Deanna, akinek a vitiligó nevű bőrbetegség következtében fehér foltok borítják a testét.

Amy? (@amy.deanna) által megosztott bejegyzés, Máj 10., 2017, időpont: 7:22 (PDT időzóna szerint)

“Része az identitásomnak, de nem ez határozza meg, hogy ki vagyok” – nyilatkozta betegségéről a modell a People magazinnak.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top