Shine

Visszafelé sült el a kozmetikai márka beszólogatása

Nem egyedi eset, hogy egy márka a reklámjában egy konkurenciához hasonlítva fényezi magát. A legtöbb esetben azonban a fogadtatás pozitív. Most nem volt az.

Nem egyedi eset, hogy egy márka a reklámjában egy konkurenciához hasonlítva fényezi magát. A The Ordinary is ezt tette, mikor 100% marulaolajat tartalmazó arcápolóját a Drunk Elephant termékével vetette össze. A gyenge pont, amire rátapintott, azonban úgy tűnik mégsem volt olyan gyenge.

A Deciem The Ordinary márkája itthon is egyre nagyobb rajongói tábort tudhat magáénak amiatt, hogy már-már viccesen alacsony árakon kínálnak olyan arcápolókat, amelyekről megszokhattuk, hogy borsos összegekbe kerülnek, miközben összetevőik minőségiek, a visszajelzések alapján pedig hatékonyságban is nagyon jók.

A Drunk Elephantot is annak jóval magasabb árai miatt kritizálta meg a minap, ugyanis míg a The Ordinary 100% Cold-Pressed Virgin Marula Oil átszámítva kb. 3900 Forintért vehető meg, a Drunk Elephant Virgin Marula Luxury Facial Oil több, mint négyszeresébe, kb. 18000 Forintba kerül, miközben az összetevője mindkettőnek kizárólag a hidegen sajtolt, szűz marulaolaj.

Hogy miért volt elhamarkodott a kritika, megtudhatod a Krémmánia Magazin cikkéből »

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top