Shine

Diana hercegnő ihlette az arckrémet, ami még gyümölcslevet is tartalmaz

Meglepő módon nem egy luxusmárka termékéről van szó – bár az ára alapján akár oda is sorolhatnánk. Mark Constantine-nak, a Lush társalapítójának annak

Meglepő módon nem egy luxusmárka termékéről van szó – bár az ára alapján akár oda is sorolhatnánk.

Mark Constantine-nak, a Lush társalapítójának annak idején volt szerencséje találkoznia Diana hercegnével, a különleges alkalom pedig az ominózus arckrém megalkotásához vezetett.

A történet szerint a találkozón a hercegné megmutatta az arckrémet, amit használt, annak formulája pedig annyira megtetszett Constantine-nak, hogy létrehozta márkája saját változatát, amit jelenleg is megtalálhatunk a kínálatban.

A Krémmánia Magazin cikkéből megtudhatod, melyik krémről van szó  »

Mentés

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top