nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Shine
Így csinálj Instagram sztárt a 6 éves lányodból

Így csinálj Instagram sztárt a 6 éves lányodból

Mire megtanul rendese írni és olvasni, már több stílusérzéke lesz, mint legtöbbünknek felnőtt korára. Kérdés, mire megy majd vele.   Egy japán
Benecz Judit
Benecz Judit
f Ajánlom

Mire megtanul rendesen írni és olvasni, már több stílusérzéke lesz, mint legtöbbünknek felnőtt korára. Kérdés, mire megy majd vele.

Egy japán kislányról van szó, aki Coco Pink Princess néven hihetetlen népszerűségnek örvend az Instagramon. Fél éve, mikor az amerikai Vogue is felfigyelt rá, még épp csak 12000 rajongóval büszkélkedett, azóta azonban ez a szám már megtízszereződött, több, mint 125.000-en követik közösségi oldalát.

Bár anyukája váltig állítja, hogy a leányzó már három évesen is nagy érdeklődést mutatott a ruhavásárlás iránt, azért lássuk be, vajmi kevés az esély rá, hogy a pici lány maga hozta volna létre insta fiókját és arra ő posztolgatná a legújabb outfiteket.

Sokkal inkább lehet szó arról, hogy szülei különleges ruhaimádatának szüleménye volt a kényszer, hogy a menő cuccokba öltöztetett gyerkőc fotóival szórják tele a netet. A szülők becsípődése a téma iránt persze érthető, ha azt nézzük, hogy vintage ruha üzletük van Tokióban, annak is Harajuku negyedében, amely ugyebár híres a különc ruhákba bújt tinik tobzódásáról.

A divatvilág pedig imádja a kislányt, akivel már szelfizett együtt a francia stílusikon Caroline de Maigret és Tyga is.

Nem csoda, a kiscsaj már jóval azelőtt újrafelhasznált IKEA Frakta táskát viselt, hogy a Balenciaga lekoppintotta volna annak fazonját és a net rástartolt volna a szőtt műanyagtáska újrahasznosítására.

De az is sokat nyomhat a latba, hogy milyen természetességgel visel menő Gucci vagy épp Chanel darabokat és párosít elsőre talán egymáshoz egyáltalán nem illő mintákat és fazonokat. Teheti persze mindezt könnyedén, hiszen egy ennyi idős kislány még nem nagyon érti a dolgok pénzbeli értékét, a színes, “nagylányos” holmik pedig miért is ne tetszenének neki?

Az már más kérdés, hogy vajon hosszú távon jót tesznek-e a szülei azzal, hogy lányukat ilyen kis korban közel engedik a közösségi média és a divat világához, amelyek valljuk be, nem csak a csillogásról és a határtalan jókedvről szólnak.

Mentés

Mentés

Megosztás Facebookon