Shine

A százszorszépekkel tuningolt Marc Jacobs Uber járgányok hivatalosan is a legmenőbbek voltak tavaly

A Daisy parfümhöz még múlt évben készült a kampány, ami nemrég a Glossy magazin Legjobb Beauty Brand Kampány díját nyerte el – nem véletlenül. Az

A Daisy parfümhöz még múlt évben készült a kampány, ami nemrég a Glossy magazin Legjobb Beauty Brand Kampány díját nyerte el – nem véletlenül. Az ötlet egyszerű volt, de a kivitelezés mesteri, mi pedig csak irigykedhetünk azokra a csajokra, akik beülhettek a százszorszépekkel telerakott Uber-be.

Az elsőként New Yorkban megtartott akció lényege az volt, hogy egy vasárnapi napon hat órán át elérhetők voltak a spéci fekete Uber-ek, amik belül telis-tele voltak valódi virágokkal.

A Krémmánia Magazin cikkéből azt is megtudod, milyen extra meglepi várta az utasokat »

Mentés

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top