nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Otthon
Az ideális hálószobai hőmérséklet az elalvásban is segít

Az ideális hálószobai hőmérséklet az elalvásban is segít

Ha napközben dideregtél is, éjszakára csavard lejjebb a fűtést – így az álmatlanságtól is megkímélheted magad.
Avatar
NLCafé
f Ajánlom

 A legjobb alvásaim mind a nagyszüleim régi parasztházában történtek: a vastag falakon nem hatolt át a nyári meleg – amitől a városi lakásban csak szenvedni tudtam. De a szoba hőmérséklete és a jó alvás közötti összefüggést tudományosan is igazolták.

Az ideális hálószobai hőmérséklet az elalvásban is segít

Lehet, hogy nem kell tovább keresned az álmatlanságod okát, és mindössze rossz hőmérsékletű szobában próbáltál elaludni! Az elalváshoz és a pihentető alváshoz a testnek alacsonyabb hőmérsékletet kell elérnie (ezért érdemes pizsama nélkül, vagy a takaró alól kidugott lábbal aludni). Ebben természetesen a hálószoba hőmérséklete segíthet a legegyszerűbben, méghozzá akkor, ha 18-22 fok között mozog. Ez az ideális érték, hiszen ebben se nem vacogunk, se nem rúgjuk le magunkról a takarót. 

Ha magad szabályozod a fűtést, könnyű dolgod van, egyszerűen csak kapcsold le teljesen éjszakára. Ha pedig távfűtéses házban élsz, hagyd nyitva résnyire az ablakot éjjelre. 

Forrás: Popsugar

Civil Díj 2019 Érezted már úgy, hogy tennél – másokért, magadért, egy élhetőbb közegért –, de nincs időd, erőd, energiád, pénzed, lehetőséged? A civil szervezetek bebizonyítják, hogy van. Mindig van még egy kis hely bennünk, az időnkben arra, hogy holnap eggyel tovább lépjünk, mint ahol ma tartottunk. És hogy a mi valóban MI legyen. Hogy egymásban, közösségben is gondolkodjunk. Ha már késznek érzed magad erre, csatlakozz! Ha még nem, akkor csak higgy bennük – és szavazz rájuk! Ki legyen a Civil Díj 2019 közönségdíjasa?


Szavazok!

Megosztás Facebookon