nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Öltözködjünk
Háborog a net: lolitás fehérneműket adna a kislányokra egy divatmárka

Háborog a net: lolitás fehérneműket adna a kislányokra egy divatmárka

Teljesen jogosan háborog a net a Sugar Thrillz nevű divatmárka tavaszi kollekcióján, amely a Lolita nevet viseli, és kislányoknak szánt bugyikból és topokból áll.
NLCafé
f Ajánlom

Aki látta a Vladimir Nabokov 1955-ös Lolita című regényéből készült filmet, annak kizárt, hogy ne jusson eszébe a filmbeli 12 éves kislány karaktere a Sugar Thrillz nevű, amerikai divatmárka új, tavaszi fehérnemű-kollekciója láttán. És nem csak azért, mert a kollekció szintén a Lolita nevet viseli.

A topok és a bugyik erősen emlékeztetnek a filmbeli Dolores ruhadarabjaira, akit szexuális abúzus alatt tart középkorú nevelőapja. Szerintünk nem kell túlmagyarázni, miért gusztustalanok ezek a darabok: így is nehéz elérni, hogy a kislányok ne lépten-nyomon a nők szexualizációjával szembesüljenek, ez a kollekció pedig nyíltan szexuális tárgyat csinálna belőlük. 

Nem meglepő, hogy egy emberként háborodott fel az internet – szinte nem találni olyan kommentet, amely kiállna a Sugar Thrillz mellett. Még ha a popkultúra ismert alakjáról is van szó, a lolitás inspirációt inkább kihagynánk a kislányok ruhatárából.

metro

Megosztás Facebookon