nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Öltözködjünk
Nagyon melléfogott a szexista foci-vb-s kampánnyal a divatmárka

Nagyon melléfogott a szexista foci-vb-s kampánnyal a divatmárka

Abból a sztereotípiából indultak ki, hogy a nők utálják a focit, viszont imádnak vásárolni. Nem jött be.
NLCafé
f Ajánlom

„Másodiknak érzed magad? Tedd magad az első helyre, és vásárolj, míg ő a focit nézi” – ilyen és ehhez hasonló szlogenekkel indított kampányt a foci-vb apropóján a Boohoo márka. A meglehetősen szexista szövegekkel egy nem kevésbé szexista kollekciót népszerűsítettek, melyben megtalálható például a Szingli a világbajnokság végéig felirattal, illetve a mellbimbók magasságában focilabdákkal díszített póló is.

(Boohoo)

A reklámkampány jelentős felzúdulást váltott ki, sokan kifogásolták a szexista, sztereotip hangvételt, különösen azt, hogy eleve kizárja, hogy akár lehetnek olyan nők is a vásárlóik között, akiket igenis érdekel a foci-vb.

A márka most magyarázkodni kénytelen. 

„A Boohoo-nál a vevők elégedettsége a legfontosabb prioritás. A nemek közötti egyenlőség és a sokszínűség rendkívül fontos számunkra, és sajnáljuk, hogy ez a konkrét marketingkommunikáció sértő volt, ez nem volt cél. Továbbra is a nemek közötti egyenlőség előmozdítására koncentrálunk,  mint azt a legutóbbi #loveislove kollekció is bizonyítja, és arra törekszünk, hogy a jövőben ez tükröződjön kampányainkban” – nyilatkozta a sajtónak a cég szóvivője.

Yahoo

Megosztás Facebookon