Öltözködjünk

Ezekre a márkákra ugrunk a fekete pénteken

Magyarországra is betört a Black Friday, vagyis a fekete péntek őrület! Az akció idején olyan márkák termékeit is megvesszük, amik máskor elérhetetlenek.

Talán azt gondoljuk, Magyarországon a Black Friday nem vált ki olyan nagy lelkesedést az emberekben, mint külföldön, de ez nem igaz. A Millward Brown 2016 áprilisában készített piackutatása szerint a magyar vásárlók kifejezetten deal-hunterek, azaz akcióvadászok. Még ha megengedhetik is maguknak, hogy nagy összegeket költsenek divattermékekre, akkor is inkább utánajárnak, hogy hol tudják olcsóbban beszerezni az adott márka termékeit.

Ezért is megalapozott a legnagyobb közép-európai divatportál, a Fashion Days számítása, amely idén harmadik alkalommal készül a Black Friday-re. A 2015-ös Black Friday értékesítése 40%-kal haladta meg az előző évit, és a webshopra irányuló forgalom tavaly kilencszer nagyobb volt az átlagosnál.

Itthoni kimutatások szerint, a 2015-ös Black Friday alkalmával, a fashiondays.hu-n a vásárlók 75 százaléka volt nő, és a vásárlók átlagosan 2-3 ruhadarabot rendeltek, amelyek között gyakori volt a máskor elérhetetlen luxuscikk. További érdekesség, hogy az év legnagyobb leárazásán kifejezetten nagy vásárlási aktivitás a kezdeti órákban és hajnalban érzékelhető, a két kiemelten fogyó cikk pedig a cipő és a fehérnemű. A legkeresettebb márkák ilyenkor többek között a United Colors Of Benetton, a Desigual, az Esprit, a Sisley, a Triumph, a Levi`s, a Pepe Jeans London és a Tommy Hilfiger.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top