Öltözködjünk

Kitiltotta a tükröket a próbafülkéiből a neves áruházlánc

A tükör nélküli próbafülkék célja: a női vásárlók önbizalmának erősítése és az eladások növelése. Ettől persze még agyrém.

A brit Hammerson áruházlánc több üzletközpontjában is leszereltette a próbafülkékből a tükröket. Tették mindezt azok után, hogy egy általuk végeztetett kutatásból kiderült: a brit nők 71 százaléka teszi vissza a kiszemelt ruhákat, miután felpróbálta azokat, és 51 százalékuk keseredik el, amikor meglátja magát a próbafülke tükrében.

“Azt akarjuk, hogy mindenki kényelmesen és elégedettnek érezze magát, amikor ruhákat próbál, ezért tiltottuk ki kísérleti jelleggel a tükröket a próbafülkékből. Reméljük, hogy – különösen a női – vásárlóink gyönyörűnek érzik majd magukat, amikor felpróbálnak valamit” – magyarázta Alex Thomas, az áruházlánc marketingmenedzsere.

Leszerelte a tükröket a próbafülkékből a neves áruházlánc

Az említett kutatásból kiderült az is, hogy a nők jelentős része szívesebben ad a barátnői, családtagjai vagy az eladók véleményére, amikor ruhát próbál, ahelyett, amit a tükörben lát. Erre alapozza a cég, hogy a tükör nélküli próbafülke ötlete sikeres lehet.

Te mit gondolsz? Vásárolnál ruhát úgy, hogy tükör nélkül próbáltad fel? Egyáltalán bemennél egy tükör nélküli próbafülkébe?

The Telegraph

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top