nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Magyarország kúl
Őrület: hazai kézbe kerül a Pepsi magyar vállalata!

Őrület: hazai kézbe kerül a Pepsi magyar vállalata!

A Szentkirályi ásványvíz atyja, Balogh Levente olasz társával együtt megvette az amerikai üdítőóriástól, a Pepsico-tól a magyar forgalmazás jogait, és a hazai franchise céget is!
magyarorszagkul
f Ajánlom

Közzétette: Pepsi – 2017. február 16.

A mai bejelentés szerint a Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente lesz a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa, és megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit. Ezzel párhuzamosan a KMV megveszi a cég cseh és szlovák érdekeltségeit is, írja a Napi.hu.

A felvásárlással a KMV és Balogh Levente közös vállalata válik a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac legnagyobb szereplőjévé. A KMV Csoport 50 százalékos bevételnövekedéssel a régió vezető ásványvíz- és üdítőital-gyártójává válik.

Az olasz Pasquale család tulajdonában álló csehországi KMV és a Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente három évvel ezelőtt hoztak létre közös vállalatot annak érdekében, hogy a két “ásványvíz-dinasztia” erős regionális családi vállalatcsoportot hozzon létre. Az együttműködés keretében a Balogh vezette magyarországi közös vállalat előbb felvásárolta a Kékkúti Ásványvizet a Nestlétől, majd erőteljes gyárfejlesztésbe kezdett.

Balogh Levente a Napi.hu kiadásában megjelenő A 100 leggazdagabb 2017-es listáján mintegy 22,5 milliárd forintra becsült vagyonnal 37. helyen állt.

Balogh Levente (MTI-fotó: Soós Lajos)

A piacépítés folytatásaként most a KMV és Balogh Levente felvásárolják a PepsiCo magyarországi vállalatát, illetve a KMV megveszi az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit. A felvásárlást követően a KMV Csoporthoz kerül 900 alkalmazott, két gyártóbázis, és ennek köszönhetően a cégcsoport éves forgalma 189 millió dollárral emelkedik. A termékportfólió a Pepsi, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Evervess, Toma dzsúsz és üditő, Toma Forrásvíz, Slice Lemonades, illetve Kristályvíz márkákkal bővül. Emellett a Lays és Cheetos chipsek forgalmazása is az új vállalat kezében lesz.

Megosztás Facebookon