Magyarország kúl

Ne verje ki, ne rázza ki, Mónikával szívassa ki!

Mónika vagy Eta volt az igazi? Pajzán porszívók az átkosból!

A vasfüggöny  mögötti reklámiparban  sokszor futhattunk szürreális hirdetésekbe. Akkoriban megszokott volt, hogy a csokoládénak  fiú neveket, a porszívóknak pedig női keresztnevet adtak. Az erkölcsös elvtársak  pedig mindig csempésztek a reklámokba némi erotikával fűszerezett kétértelműséget.

„Ne verje ki, ne rázza ki, Mónikával szívassa ki!”

De az emlékezetes szlogenről ma már egyre biztosabban állíthatjuk, hogy valójában nem létezett. A “Ne verje ki, ne rázza ki, Mónikával szívassa ki!” tipikus példa az átkos  reklámszövegeire, azonban ebben az esetben a szlogent az utókor költötte, ami aztán szóbeszéd útján terjedt városról városra.

Mónika helyett a porszívó ETA volt.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top