nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Magyarország kúl
Ne verje ki, ne rázza ki, Mónikával szívassa ki!

Ne verje ki, ne rázza ki, Mónikával szívassa ki!

Mónika vagy Eta volt az igazi? Pajzán porszívók az átkosból!
Petrás Gabriella
Petrás Gabriella
f Ajánlom

A vasfüggöny  mögötti reklámiparban  sokszor futhattunk szürreális hirdetésekbe. Akkoriban megszokott volt, hogy a csokoládénak  fiú neveket, a porszívóknak pedig női keresztnevet adtak. Az erkölcsös elvtársak  pedig mindig csempésztek a reklámokba némi erotikával fűszerezett kétértelműséget.

„Ne verje ki, ne rázza ki, Mónikával szívassa ki!”

De az emlékezetes szlogenről ma már egyre biztosabban állíthatjuk, hogy valójában nem létezett. A “Ne verje ki, ne rázza ki, Mónikával szívassa ki!” tipikus példa az átkos  reklámszövegeire, azonban ebben az esetben a szlogent az utókor költötte, ami aztán szóbeszéd útján terjedt városról városra.

Mónika helyett a porszívó ETA volt.

Megosztás Facebookon