Gasztro

Korlátlan fogyasztást hirdetett az új étterem, egyből becsődölt

Új ügyfeleket szeretett volna szerezni a kínai étterem 1 hónapig tartó „korlátlan fogyasztás” promóciójával, de 2 hét alatt tönkrement.

A viszonylag új, chengdui étterem tulajdonosai azt gondolták, nemrég meghirdetett All You can Eat-akciójukkal (Annyit ehetsz, amennyi csak beléd fér!) felfuttatják a hely forgalmát, de arra álmukban sem gondolták, hogy éppen az ellenkezőjét érik el.

A tulajdonosok arra számítottak, hogy az akció időszaka pénzügyileg veszteséges lesz, de hosszú távon kifizetődik, hiszen a promóció rengeteg új ügyfelet vonz majd be, akik hűséges törzsvendégekké válnak remélhetőleg. 

Forrás: Chengdu Business Daily

Sajnos nem így történt. Az étterem napi 500 vendéget szolgált ki ebben az időszakban, a tulajdonosoknak és az ott dolgozóknak is minimum napi 10 órás műszakokat kellett bevállalniuk, annyi volt a munka. Akkor mégis mi volt a baj? Mint kiderült, a menedzsment nem igazán dolgozta ki a promóciót.

Egyszerű tagsági kártyákat készítettek, amelyek nem tartalmaztak fényképet és semmilyen módon nem korlátozták a vendégek belépését az étterembe. Természetesen nem sokáig tartott a vendégeknek megtalálni a kiskapukat, így volt, aki naponta többször is kihasználta az akciót.

Az étterem tulajdonosai 11 nap után kénytelenek voltak nemcsak az akciót leállítani, hanem az éttermet is bezárni, hogy csökkentsék óriási veszteségüket.

Odditycentral

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top