Gasztro

Az avokádónál is jobban fogy az ananász

Lehet, hogy a végéhez közeledik az avokádómánia?

Az utóbbi pár évben az avokádó elképesztő szárnyalásának lehettünk tanúi: kentük pirítósra, dobáltuk salátába, kevertük smoothie-ba, vagy adtuk a desszertünkhöz. Ám úgy tűnik, egy másik gyümölcs szép lassan, a háttérből elkezdte fúrni az avokádó egyeduralmát.

Az ananászról beszélünk, amely a brit Tesco jelentése alapján 2018 legmenőbb gyümölcse lehet. Míg avokádóból 2017-ben 10%-kal kevesebb fogyott, ananászból 15%-kal többet vásároltak – derül ki az áruház statisztikáiból.

De nem csak önmagában vált kelendővé az egzotikus gyümölcs: a hawaii pizzából 15%-kal, az ananászléből pedig 20%-kal több fogyott. Eközben Costa Ricában, amely Európa és Amerika legnagyobb ananászexportőre, 10%-kal növekedett a termelés.

independent

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top