nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Gasztro
Túl olcsón adja az exkluzív konyakot a Lidl, a termelők háborognak

Túl olcsón adja az exkluzív konyakot a Lidl, a termelők háborognak

Túl olcsó konyakok miatt áll a bál Franciaországban, ahol a Lidl áruházlánc került a konyaklepárló cégek célkeresztjébe.
NLCafé
f Ajánlom

Több franciaországi Lidl üzletben potom húsz euróért árulják a világ legismertebb konyakjait, ami a konyaktermelő szakmának egyáltalán nincs ínyére. A Lidl a neves francia konyakmárkák, a Hennessy, a Martell és a Remy Martell XO Extra Old változatát kínálja félliteres üvegben 20 euróért. A konyak műfajában a csúcsot jelentő termékek alapára 7 decis üvegben minimum 100 euró, nem véletlen tehát a felháborodás a szakma részéről.

A Lild persze hárít, arra hivatkozik, hogy a most piacra dobott készleteket régen szerezték be, és a beszerzési költség és a vásárlóknak kínált ár között nincs lényegi különbség.

Közben lehet, hogy a Lidl csak a francia konyakfogyasztás fellendítésén fáradozik. Miközben a francia konyak a világban a leginkább exportált tömény ital, amelynek fő fogyasztói az amerikaiak és a kínaiak, a legendás ital a saját hazájában visszaszorulóban van, miközben a whiskyeladás rekordokat dönt – írja a HVG.

Az alacsony francia konyakfogyasztás egyik oka a magas ár. Erre jöttek rá a szupermarketek.

Megosztás Facebookon
[central_CentralFbLikeboxComponentWidget fb_page="https://www.facebook.com/noklapjacafe/" small_header="true" show_facepile="0" show_posts="0"]