Gasztro

Undorítónak találták a vásárlók a kapucsínó ízű chipset

Csaknem egymillió online szavazat után az új wasabi–gyömbér ízesítésű termék lett a győztes az egyik legnagyobb gyártó által meghirdetett versenyen.

Az verseny döntőjébe jutott új ízesítésű termékek július végén kerültek a boltok polcaira az Egyesült Államokban, az emberek pedig közösségi oldalakon szavazhattak kedvencükre. A tavalyi verseny győztese a sajtos-fokhagymás kenyér ízű burgonyaszirom volt, amely még mindig kapható az országban.

A wasabi-gyömbér ízű burgonyaszirom egy New Jersey-i ápolónő, Meneko Spigner McBeth ötlete volt, ő egymillió dollárt vagy az eladott termékek utáni egyéves bevétel bizonyos százalékát fogja kapni attól függően, melyik összeg a magasabb.

Ram Krishnan, a Frito-Lay’s marketingfőnöke szerint a verseny megmutatta, hogy az amerikaiak több nemzeti ízre vágynak. A döntő egyik vesztese a kapucsínó ízű burgonyaszirom lett. A terméket a világhálón szavazók sok esetben undorítónak és émelyítőnek találták. Krishnan szerint azonban az is komoly eredmény, hogy az íz bekerült a négyes döntőbe.

A verseny eredetileg az Egyesült Királyságból indult, majd 14 másik országban is megrendezték, mielőtt tavaly elérte volna az Egyesült Államokat. Szaúd-Arábiában a pizza, Egyiptomban a garnélarák, Új-Zélandon a tradicionális vasárnapi sült, míg Szerbiában az ecetes uborka ízesítésű burgonyaszirom volt a legnépszerűbb.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top