Gasztro

Franciaország újra megütközik Németországgal. Hadszíntér: a gasztronómia.

2007-ben olyan helyzet állt elő, ami korábban elképzelhetetlen volt. Németország leverte Franciaországot a világ legnagyobb élelmiszer-exportőre trónjáról. A franciák idén egy egyedi kampánnyal készülnek a visszavágásra.
Franciaország újra megütközik Németországgal. Hadszíntér: a gasztronómia.

Van élet a Meki után – új gyorsétteremlánc nyílik » 

So French So Good”, vagyis „Annyira francia, annyira jó”, hangzik a francia állam új kampányszlogenje, amivel ismét letaszítanák a vezető Németországot az élelmiszeripar trónjáról. Míg az ezredfordulón a franciák még a teljes élelmiszeripar 9%-át birtokolták, mára ez a szám 6,4%-ra zsugorodott, ellenben a németek 6-ról 7-re emelték a részesedésüket.

A „So French So Good” kampányt 170 szakmai kiállításon fogják bevezetni bolygónk tizenkét országában, és 4000 francia céget kívánnak bevonni. A francia Kereskedelmi Hivataltól Pierre Lellouche a sajtótájékoztatón elmondta, hogy a francia élelmiszerek jelenleg attól a világban róluk kialakult képtől szenvednek, hogy a francia konyha elitista és elérhetetlen a hétköznapi emberek számára. Céljuk az, hogy közelebb hozzák magukat az átlagemberekhez, és a francia borokat, sajtokat és egyéb élelmiszereket annyira beemeljék a köztudatba, hogy ha az ember Sanghajban jár, a szlogennek köszönhetően ott is tudja, hol lehet jó francia croissant-t vagy konyakot vásárolni.

A(z) “Melyik a kedvenc francia édességed?” című szavazás véget ért!
A szavazók többségének véleménye szerint:
créme brulée

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top