Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Scrapbook kezdőknek

petunia
Létrehozva: 2007. december 5. 10:47
Sziasztok!

Karácsonyi ajándéknak Scrapbookot szeretnék gyártani.... de még teljesen kezdő vagyok a témában.

Néhány alapanyagot már beszereztem, nézegettem képeket kész művekről, és közben máris rengeteg kérdés merült fel bennem.

A másik scrapbookos topicban (ami mostanra sajnos meghalt, ezért is indítom most ezt) olvastam a savmentes ragasztóról és papírról.
Amikor tegnap viszont ilyet kértem a hobbyboltban (ami mellesleg először kezdett el scrapbookos cuccokat árulni 2-3 éve) úgy nézett rám az eladó, mint egy elmeháborodottra, hogy ő még sose hallott savmentes ragasztótól, meg minek is az... Szóval már itt meg vagyok lőve, hátha Ti tudtok nekem ajánlani megfelelő márkát, ami itt Budapesten is könnyen beszerezhető, és nem aranyárban van! Ugyanez a kérdésem a savmentes papírral is. A fotokarton (amit papírboltban, hobbiboltban fotokarton néven árulnak) az savmentes?

A másik, amire ötleteket vánék, hogy mivel nekünk nincsen itthon nyomtatónk, ezért a feliratokat, effekteket stb. boltban kellene kinyomtatnom, de nem tudom, hogy erre mi lenne a leggazdaságosabb megoldás, milyen formátumban dolgozzak?

És persze lehet ötletelni mindenféle olcsó, sk. kivitelezhető díszekben, mert igaz, hogy amiket a boltokban lehet kapni kiegészítők gyönyörűek, de marha drágák is!



  1. 2008. december 29. 12:2010.

    Sziasztok!