Zöldkagyló kapsz. mellékha

jakee
Létrehozva: 2007. augusztus 28. 13:15
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy aki szed zöldkagyló kapszulát, az tapasztalt-e valamilyen mellékhatást?
Egy hónapja volt egy térdműtétem és a dokim ajánlotta ezt a kapszulát. Elkezdtem szedni, aztán 2 hét után abbahagytam, mert folyamatosan hányingerem volt/van még mindig és a vérnyomásom, ami amúgy sem magas, egyre alacsonyabb, most mértem: 87/58!
Nem tudom, ezt mind a kapszula okozhatta-e.
Ma este megyek vissza a dokimhoz, de most a vérnyomásmérés miatt kicsit megijedtem.....
16 hozzászólás
  1. 2007. augusztus 28. 13:392.

    Szia!

    Tavaly másfél hónapig szedtem zöldkagyló kapszulát, nekem semmi problémám nem volt vele (csak az ára , sőt azt hiszem használt is, bár ezt nálam egy kicsit nehéz megállapítani, mert nekem krónikus betegségem van. Ha jól tudom több gyártónak van zöldkagyló kapszulája, valószínűleg van különbség köztük én sajnos így fejből nem tudom megmondani melyiket szedtem.

    előzmény:
    jakee (1)
    2007-08-28  13:15
  2. 2007. augusztus 28. 13:433.
    Köszi a választ.
    Sajnos mellékhatásokról nem nagyon írnak sehol......
    előzmény:
    Csinoszan (2)
    2007-08-28  13:39
  3. 2007. augusztus 28. 13:554.
    Gondolom azért nem írnak róla mert ez ugye elvileg természetes anyag és ha nem vagy allergiás rá akkor elvileg nincs bajod tőle. Főleg az a furcsa ha a vérnyomásodat ez viszi le, a hányingert még inkább el tudom képzelni, hogy ettől van.
    előzmény:
    jakee (3)
    2007-08-28  13:43
  4. Torolt_felhasznalo_969870
    Torolt_felhasznalo_969870
    2007. augusztus 28. 14:045.
    Nekem mindig ennyi a vérnyomásom....
    előzmény:
    jakee (1)
    2007-08-28  13:15
  5. Torolt_felhasznalo_463279
    Torolt_felhasznalo_463279
    2007. augusztus 28. 14:476.
    Keresd más valamiben a hányingered okát. Nem vagy terhes? Erről a zöldkagylóról annyit írtak már, hogy hatásos vagy nem hatásos, de mellékhatása nincsen. Egyébként meg oly egyszerűen tesztelheted. hagyd abba a szedését és másnap már virulnod kéne - ha ő a bűnös. Aztán ha újra szednéd, a hányingernek is azonnal elő kék jönnie - ha nem jön elő, akkor nem ő volt a bűnös.  Egy-két nap kihagyáson és újrakezdésen  nem múlik a térded javulása, mert a zöldkagyló kivonat hónapok(!) múltán fejti csak ki a hatását. Minimum3 hónap szedés kell.
    előzmény:
    jakee (1)
    2007-08-28  13:15
  6. 2007. augusztus 28. 14:507.
    Egy kicsi off: Én még nem is hallottam erről a zöldkagyló kapszuláról  Pedig én is elég térdfájós vagyok, porckopás...  Lehet, hogy nekem is jó lenne? Erről mik a tapasztalaitok? Eddig egyszer szedtem (3 hónapig) a Condrosulfot... Ősszel elvileg újra kellene.
    előzmény:
    jakee (1)
    2007-08-28  13:15
  7. 2007. augusztus 28. 14:518.

    Nekem is ez fordult meg először a fejemben, hogy esetleg babát vár  A kapszulától nem hiszem hogy alacsonyabb lenne a vérnyomás.

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_463279 (6)
    2007-08-28  14:47
  8. 2007. augusztus 28. 14:579.
    A zöldkagylóban jelen van az az anyag ami segít felépíteni a porcot a szervezetben. Ha porckopásod van valószínűleg neked is szedni kéne. A probléma csak annyi, hogy a világon összesen nincs annyi zöldkagyló, mint amennyi ilyen kapszulát évente eladnak a különböző gyártók és ebben elvileg nincs segédanyag. Tehát valamekkora átverés biztosan van a dologban, amit én szedtem arra azt mondta az orvos, hogy ez nem hamisítvány, de ki tudja. Egyébként nekem valószínűleg tényleg használt.
    előzmény:
    Neszterr (7)
    2007-08-28  14:50
  9. 2007. augusztus 28. 15:0110.
    Terhes biztos nem vagyok, múlt héten múlt el a havim.
    Amikor elkezdtem szedni, egyből jelentkezett a folyamatos hányinger, vasárnap hagytam abba, de még mindig van.......Mondjuk ki is készült a gyomrom rendesen, már a kaja gondolatától is rosszul vagyok, ennek köszönhetően már fogytam is vagy 5 kilót
    Én a kapszulára gyanakodtam, de lehet, hogy nem az okozza....
  10. 2007. augusztus 28. 15:0511.

    Akkor szerintem hagyd abba és várj, hogy elmúlik-e.

    Most csak viccként jegyezném meg, hogy ez nekem 2 az 1-ben lenne: Porcot épít és fogyaszt is... 

    Na de nem viccelek, mert Te meg nem érzed jól magad  Ha abbahagyod, akkor minden valószínűséggel kiderül, hogy a kapszulától van-e a rosszulléted. Lehet, hogy valamilyen összetevőre reagál így a szervezeted. lehet mást kell majd szedned. De legjobb, ha beszámolsz erről a dokinak, mégiscsak Ő az orvos és nem mi.  

    előzmény:
    jakee (10)
    2007-08-28  15:01
  11. 2007. augusztus 28. 15:2812.
    ezen a terhességen elgondolkodtam......de hát nem is maradt ki! A menzeszemnek el kellene maradnia, nem? Amúgy is, máj. 11 óta csak észrevettem volna, ha mégis......azóta a betegségem miatt meg nem nagyon.....basszus, nyugtassatok meg!
    előzmény:
    jakee (10)
    2007-08-28  15:01
  12. 2007. augusztus 28. 15:3013.
    Alapvetően nem bánom, hogy lefogytam, rámfért. Pont az az 5 kiló felesleg ment le, amit már egy ideje nem tudtam leadni.
    Csakhát már az agyamra megy ez az állandó hányinger, már enni sincs kedvem, a kajával ki lehetne üdözni a világból.....
    Dokinak este mindenképp megemlítem....
    előzmény:
    Neszterr (11)
    2007-08-28  15:05
  13. 2007. augusztus 28. 15:4314.
    Jobbulást kívánok! 
    előzmény:
    jakee (13)
    2007-08-28  15:30
  14. 2007. augusztus 28. 15:4515.
    köszi
    előzmény:
    Neszterr (14)
    2007-08-28  15:43
  15. 2016. január 5. 19:5416.

    Én már nagyon rég szedem,semmi mellékhatást nem érzek.A tavaly fél évet szedtem,nagyon jól használt a térdemnek,aztán elbiztam magam és abba hagytam,szept.ismét elóáll a térdfájáso,azóta ismét szedem,sajnos még nem jött meg a hatása,mert nagyfokú a porckopásom,-

Címlapról ajánljuk

Legnépszerűbb cikkek