Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Várom a javaslatokat!
Még tavasszal regisztráltam egy oldalon, de már hónapok óta töröltetni akarom a regisztrációmat, amiért természetesen pénzt vonnak. De nem tudom. Ragaszkodnak hozzá, hogy csak telefonon. Nincs pénzem Kaliforniába telefonálgatni. Más oldalakon mindig van egy link, ahol bármikor egyetlen kattintással megszűntethetem a regisztrációt. A bankomnál se tudom őket letiltatni a számlámról. Pedig az első hónapokban még minden alkalommal külön felhívtak, hogy engedélyezem-e. Ha akkor letiltathattam volna, akkor most miért nem?
A bankban azt javasolták, hogy változtassam meg a számlaszámomat. Ha az olyan egyszerű lenne. Ugyanis oda utal a Nyufig is, meg a szolgáltatók is onnét emelik le a közüzemi díjakat.
Mit tegyek?
Köszi! Azt hiszem ennél a megoldásnál maradok.
Csak az utolsó mondataidhoz szólok, a többihez nem, pontosan ismerni kellene az egész történetet.
Egy új számlaszám nyitása nem okozhat gondot, a NYUFI arra utal majd, a közüzemi díjakat pedig szintúgy az új számládról vonják majd.
ez meg csak nem is rugalmassag kerdese. legteljesebb jogodban all bezarni a szamladat es egy masikat nyitni. attol a pillanattol, hogy MINDENKIT, aki hasznalja (kiveve ezt az izet) ertesitettel, szamithatsz ra, hogy automatikusan mindenki az uj szamlaszamot fogja hasznalni. az atfutas miatt valoban erdemes nehany hetet rahagyni (csinald a ho elejen, IRASBAN közöld mindenkivel, a maradek 3 het elegendö lesz az atallashoz (adminisztracio, semmi több), a következö akciok mar az uj szamlarol mennek.
mondjuk nem tudom, milyen cegröl van szo, amit nem tudsz leallitani - de az az erzesem, hogy kamu ceg. fordulj a fogyasztovedelemhez.
Köszi! Jó ötlet!
Sztem egyelőre csináltass egy másik számlaszámot, és ha készen van, tegyél rá pénzt, majd ezt add meg a szolgáltatóknak és a Nyufignak is. Azt, hogy mikortól kezdve fogják azt használni, egyből látni fogod. Akkor már megszüntetheted a régi számládat is.
Remélem mindketten rugalmasak lesznek ebben. Ha a szolgáltatók pl. hamarabb átállnak, mint a Nyufig, akkor az onnan érkező pénzt egyből le is veheted/átutalhatod az új számládra - illetve beállíthatod automatikus utalásra.
Legrosszabb esetben számolj három hónap átállási idővel (remélem ennyire nem lesznek bénák, bár tapasztalatom nincs). Három hónap havidíja meghaladja-e az oldal lemondásának a díját? Ha igen, akkor inkább mondd le. Egyébként jó esetben csak egy kattintás, hogy kicseréljék a számlaszámodat, így jövő hónaptól már nem lesz szükséged a régire. Remélem bejön!