Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Állásinterjú - mit mondjak

Tweety
Létrehozva: 2008. szeptember 5. 20:33

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Fiatal, frissdiplomás, zöldfülű pályakezdő vagyok, aki lelkesen próbálja eladni magát a munkaerőpiacon... de egyelőre úgy tűnik, nem sokan kapkodnak érte. És én már nem tudom, hogy mi a baj velem?? Teljesen normális, 23 éves, átlagosan csinos, ápolt, kedves stb stb. vagyok. Oké, bölcsészdiplomám van, ami manapság talán nem a legértékesebb, de ezen kívül perfekt vagyok angolból, további két nyelv (német és francia) is megy alapszinten, van jogsim, szakmai gyakorlatom egy neves cégnél... igazán szeretnék, és úgy érzem, tudnék is dolgozni, ha valahol esélyt adnának rá.

Mégis az eddigi állásinterjúkon a "Köszönjük, majd értesítjük" elköszönés után vagy nem hívnak vissza, vagy közlik, hogy másnak adták az állást. És én már nem tudom, hogy miért!!! Velem van a baj?? Ennyire borzalmas lenne a személyiségem, vagy mi? Vagy nem vagyok elég okos-ügyes-rátermett-stb. nekik? Vagy éppen hogy túlképzett?