Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Köszi Kika! :-(
2007-07-06 08:201.
Létrehozva: 2007. július 6. 08:20
Nagyon bosszantó ami történt valünk.
Kb. egy hónapja kinéztünk a Kikában egy szekrényt. Akkor 60000 forintba került. Következő héten mentünk megvenni. Akkor már 70000 volt az ára. És csak megrendelni lehetett. De mivel nagyon tetszett és még a 70 se volt rossz ár érte, megrendeltük.
Erre ma a katalógusukban megláttam 50000-ért. Grrrrrr. Ráadásul a képen fordított állású, pont amilyet szerettem volna, de a megrendeléskor azt mondták, nem lehet fordítva kérni. Egyébként ezt sem értem, ha még le sincs gyártva mért nem dönthetem el, hogy jobbos vagy balos legyen majd a szekrényem?
Természetesen semmit nem tudok csinálni. Végigzongoráztuk, hogy esetleg ha lemondom a megrendelést akkor 10% bánatpénzt kell fizetnem. Így még akár jól is járhatnék, de ha most újra megrendelik megint 4 hetet várnom kell rá. Ez a legnagyobb baromság. Mondjuk odamegyek én és lemondom visszakapok pénzt az előlegből. Majd 5 perccel később odamegy a férjem és nem kapja meg azt a szekrényt ami ott maradt nekik a raktárban????? Nem!
A másik oltári bunkóság, hogy én 4 hete megrendeltem, náluk van az előlegként adott pénzem, és amikor kapnak a szekrényből akkor nem nekem szólnak, hogy mehetek érte, hanem eladják valakinek 20000-rel olcsóbban. Köszi!
Egyébként normális dolog az, hogy ekkora különbség legyen árban? Ha még így is megéri nekik akkor jó nagy haszonnal árulhatták amikor pechünkre mi megrendeltük.
Kb. egy hónapja kinéztünk a Kikában egy szekrényt. Akkor 60000 forintba került. Következő héten mentünk megvenni. Akkor már 70000 volt az ára. És csak megrendelni lehetett. De mivel nagyon tetszett és még a 70 se volt rossz ár érte, megrendeltük.
Erre ma a katalógusukban megláttam 50000-ért. Grrrrrr. Ráadásul a képen fordított állású, pont amilyet szerettem volna, de a megrendeléskor azt mondták, nem lehet fordítva kérni. Egyébként ezt sem értem, ha még le sincs gyártva mért nem dönthetem el, hogy jobbos vagy balos legyen majd a szekrényem?
Természetesen semmit nem tudok csinálni. Végigzongoráztuk, hogy esetleg ha lemondom a megrendelést akkor 10% bánatpénzt kell fizetnem. Így még akár jól is járhatnék, de ha most újra megrendelik megint 4 hetet várnom kell rá. Ez a legnagyobb baromság. Mondjuk odamegyek én és lemondom visszakapok pénzt az előlegből. Majd 5 perccel később odamegy a férjem és nem kapja meg azt a szekrényt ami ott maradt nekik a raktárban????? Nem!
A másik oltári bunkóság, hogy én 4 hete megrendeltem, náluk van az előlegként adott pénzem, és amikor kapnak a szekrényből akkor nem nekem szólnak, hogy mehetek érte, hanem eladják valakinek 20000-rel olcsóbban. Köszi!
Egyébként normális dolog az, hogy ekkora különbség legyen árban? Ha még így is megéri nekik akkor jó nagy haszonnal árulhatták amikor pechünkre mi megrendeltük.
Hát a Kikával nekünk ez elmúlt időszakban igen csak sok problémánk akadt. Nem hiszem hogy valaha is fogok még itt vásárolni... Egy kis hálót szerettünk volna berendezni, plusz egy konyhaasztalt vásároltunk.
A konyhaasztal negyedik lába az istennek se akart úgy viselkedni, mint a másik három. A pécsi áruházba vittem vissza, ahol - nem túlzás - a nyolcadik próbálkozásra sikerült - készleten lévő gyári dobozok kibontásával - újat találni, ami használható. Természetesen a rosszat visszatették a felbontott csomagolásba...
Aztán jött a hidegzuhany. A hálószobabútort már Budaörsön vettük (itt volt minden meg egyszerre), de Pécsre szállítottuk. Kibontáskor az alábbi apróságok derültek ki.
A háromajtós szekrény két ajtólapja gyári hibás. A hálószobaágy két eleme is törött, a négy lába pedig hiányzott. Na telefon Budaörsre, hogy ilyenkor mi van. Persze nem vették fel, irány a pécsi üzlet. Az információn a hölgy elmondta, hogy ezt márpedig ott kell rendezni ahol vettük, de írjunk e-mailt, ne hagyjuk annyiban mert sajnos nem ez az első hasonló eset. Kérjünk cserét, vagy jóváírásként ajándékutalványt, ha esetleg mi gyártatjuk le az elemeket. Néhány levél után kaptuk a választ, Pécsen is rendezhetjük a problémát. Vissza az üzletbe, ahol aztán a sérült elemeket kicserélték.
Persze mondhatnám hogy sikertörténet, csak éppen nem kevés idegeskedés és csúszás a vége...
Ugy latom nem csak en vagyok elegedetlen a KIKA butorokkal. Tavaly vettunk allitolag premium kategorias butor darabokat, a holgy kiemelte, hogy magyar gyarto. Nem volt olcso, sot, de a minoseg az nem pont annyira magas. Az egyik fiokot nem is lehet hasznalni mert szetmegy ha kihuzzuk. Eloszor a sin,amin csuszkal ment szet, aztan az elolap maradt a kezemben, a fiok maga pedig a helyen. Csak teritoket es szalvetat taroltam benne, semmi nehezet. A tobbi darab meg eddig okes, de valoszinu, hogy nem a KIKA-bol fogom a konyhabutort megvenni, legyen az barmilyen premium kategorias!
Szia plöm!
Köszönöm a válaszodat. Nem érek rá május végéig várni, mert június elején költöznénk. Valszeg az asztalosom fogja elkészíteni a bútorunkat (majdnem fele árért).
Ági
Szia Gika!
Nem nagyon volt időm gép elé ülni...
Szóval még nem érkezett meg, május végére kértem. Nobilia típusú lesz, ha gondolod küldök majd képet priviben.
Ha ráér május végéig a konyhabútor-project, akkor várj, és majd beszámolok, hogy milyen!
Iszonyúan reménykedem..... Ez lesz az első saját házunk
(mondjuk lakásunk sem volt saját ), nagyon szeretném, hogy rendben menjenek a dolgok.
Nálatok konyhafelújítás vagy lakás vásárlásból adódóan kérdeztél a konyhára? Még annyi, hogy érdemes több helyről ajánlatot kérni, megterveztetni a konyhát, komoly különbségek lehetnek!
Sok sikert!
Szia Plöm!
Megérkezett már a KIKA konyhád? Milyen, megkérdezhetem? Nekem is tetszenek a konyháik, de nem tudom bevállaljam-e.
Sziasztok!
Kicsit megijesztettek a hozzászólások... Mi 2 hete rendeltük meg a KIKA-ban a konyhabútort (805 ezer Ft. gépekkel együtt)... Mivel fogok szembesülni, ha megérkezik???? Hozzáteszem, a hölgy, aki segített ott a tervezésben, felhívott, hogy 10%-os akció van egy napig, akkor rendeljük meg - így nyerünk 80 ezer forintot.
Remélem, nem fogunk veszíteni a bútorral - állítólag nagyon jó minőség... De most már nem is tudom, mit gondoljak
nem érte, mi is akciósat rendltünk a KIKA-ban, mondták melyik van raktáron melyik nincs (több darab volt) semmi probléma nem volt, ami nem volt raktáron, azt az aakciós áron rendeltük meg. S úgy is szállították 3-4 hét múlva.
Az igaz, hogy elötte más áruház volt a helyén.. Michelfeit (jól írom????) na ott megvettünk egy bútort, kifizettük a teljes árat!!! egy nappal később ment érte a kocsi, mert akkor ért rá, addigra eladták!!! s nem lett bútorunk..
mármint a fogyasztóvédelemnél? mert én írtam már nekik a laptopom ügyében... de nem kaptam érdemi választ:-(( csak egy sablonszöveget:-((
ez mindenhol így van, még egy cipőboltban is.
Teljesen egyetértek Veled!
Mi kb. egy évvel ezelőtt jártunk hasonlóan. Megrendeltük a szekrényt, befizettük az előleget. Két héttel később leárazták ugyanazt a szekrényt, de mivel én az akció előtt rendeltem meg, ezért nekem kb. 15%-kal drágábban kellett megvennem. Felháborító! Mi kivertük a balhét és kértük az osztályvezetőt, aki persze semmit nem tett azon kívül, hogy azt magyarázta, hogy ez a szabály. Azóta nem vettünk ott semmit.
Előre is elnézést, nem olvastam végig a topikot de sejtem, hogy nem dicshimnusz a Kikáról. Nos, bővíteném a negatív észrevételek sorát:
tegnapelőtt vettünk egy sima egyszerű bükk étkezőasztalt négy sima egyszerű szövetes székkel. Saját szállítást választottunk. Amikor kivettük a székeket a dobozból, 4ből 3nak a háttámlája külön életet élt . Kicseréltettük. Aztán amikor hazajöttünk, láttuk, hogy az asztal meg van repedve, szerencsére ez is megoldódott, de egy biztos: soha többet kika (vagy csak indokolt esetben!).
nem nagyon olvastam vissza csak azt amit az én levelemre válaszoltatok.
Semmiféle szerződést nem kaptunk, csak egy nyomtatványt miben a 10% (mint előle) név cím stb szerepelt és az áru.
Aztán a döbbenet az autóba. Végülis itt a lényeg, hogy F.védelemtől berezeltek.
Hát itt Magyarországon így működnek a dolgok.
A cégnek kell válaszolnia, és ha nem vagy elégedett a válasszal, akkor mehetsz a fogyasztóvédőkhöz.
Egyszer én is írtam a panaszkönyvbe, kb. annyi volt a válasz lényege, hogy nagyon sajnálják a történteket, segíteni nem tudnak a problémán, de remélik, ennek ellenére továbbra is a vásárlóik között tarthatnak rám számot.
A franc ment ezek után a fogyasztóvédőkhöz egy 3000 Ft-os fürdőruha miatt, amiben nyilvánvalóan rosszul tüntették fel a méretet. Majd jó lesz valamelyik rokongyerekre.
a topikindító szerint nem... de ezen ne vitatkozzunk, mert ez hit kérdés.....kinek (melyik nick néven futó ) sztorinak hiszel jobban
Már biztos írták, de mi a Kikában a következő információt kaptuk:
- Ha megrendelsz valamit az akcióban (mivel nincs készleten), akkor azon az áron fogod elvinni, ami az adott időpontban az akciós ára volt. Tehát mindegy, hogy lejárt -e már az akció vagy újabb akciós ára lett a terméknek, azon az áron kapod meg, ami a megrendeléskor aktuális volt.
Ja és a kedvezmény (kis kupon a lap alján) csak az eredeti árra érvényes!!!
Egyébként én sem gondolom, hogy jogosan reklamálok. De azért ha lenne valami lehetőség kijátszanám a dolgot. Pl. úgy ahogy az előbb írtam, hogy lemondom, hagyom a bánatpénzt, és akkor is 13000-t nyertem a dolgon.
Ezt simán megcsinálnám, ha odaadnák a szekrényemet azonnal, ami azóta már megérkezett.
Itt egy kis megjegyzés: nem hívott fel senki, hogy megérkezett, ott kérdeztem rá a helyszínen és nézték meg a gépben. Lehet, hogy van is nekik raktáron, egyszerűen nem értem már mire megy ki a játék. A szórólapon az van, hogy azonnal elvihető. Ott meg azt mondták, megrendelni lehet. Én: akkor mér írják, hogy elvihető. mert volt belőle 20 db, elfogyott, most már csak rendelni lehet.
Jah...
Lehet, hogy a legjobban akkor jársz, ha lemondod a rendelést, és messziről elkerülöd a Kikát.
Mi nagyon megjártuk a Kika szekrényekkel (egy teljes sor, 5 db). Instabilak, pontatlanul vannak kifúrva, a fiókok szétesnek, az ajtók rögzítése egy katasztrófa (lóg, és nem lehet beállítani egyenesre).
Ha megnézed, még a bolti mintadarabok egy jelentős részén is a csavar átütötte a lapot (sarkok környékén belül, ahogy az oldallap és az alja/teteje találkozik). Szóval nem mi rontottuk el az összeszerelést...
Más boltokban vett szekrényekkel érdekes, de nem voltak ilyen gondok, azoknál a lyukakba belementek a csavarok, és be tudtuk állítani az ajtót is egyenesre.
hajrá
De ha helyben jelzed, hogy az áru sérült, kéred szépen ennek megfelelően értékcsökkent ráon neked eladni...
Általában működik: 5-10-15 % engedményt adnak!
Vagy én már boltban is alkudozok, számla nélkül 10%-kal kevesebb tud lenni minden gond nélkül a műszaki
Viszont azt senki nem mondta, hogy kell a fogyasztóvédelemnél panaszt tenni. Az áruházon keresztül? Vagy külön úton?
Nagy kár, mert tuti én is úgy járok mint a fogkefés "barátnőnk"
Jól kinézem, olcsónak hiszem, és holnapután jön a szórólap...
De viszont kifizetődő lenne, ha gyakorlatban alkalmaznák
ld IKEA, ott megteszik, midnen szemrebbenés nélkül!
Hát ez már más kérdés, kereskedelmi politika... Tudod ha az emberek megrendelésre nem is vesznek bútort (bár hiába nagyon szeretnék), az akció "szagára" bemennek az áruházba, és így a multi már jobban jár, mintha emberünk feléjük sem nézett volna...
Lásd a két topictémát: mindeketten vásároltak, holott egyik sem azt kapta amit szeretett volna (akciós darabot, helyben elvitelre)
Ezért van a bev.kpokban is hogy nem tudsz egyszerre két emeletet felmenni a mozgólépcsővel - körbe kell menned - hátha meglátsz még valamit az ott látható üzletek kirakataiban is
Bocsánat, de úgy gondolom, másról beszélünk.
Nem arról van szó, hogy megrendelte és a szállítás közben "felment az ára" és drágábban adják neki, mint amennyiért megrendelte.
Esetünkben (ha jól értettem) arról van szó, hogy egy kinézett bútordarabnak idővel felvitték az árát (már miért is ne - ehhez minden kereskedőnek joga van, akár indok nélkül is, ha nem köti pl. egy meghirdetett akciós ajánlat) és dönthet úgy is, hogy pár hét múlva egy akció keretében 2 hétig olcsóbban adja ugyanazt a bútordarabot azoknak, akik abban az időben vesznek belőle. Ilyet akkor szoktak pl. csinálni, ha rendelnek egy nagyobb tételt adott bútorból (ez általában az ő beszerzési költségeiket is lenyomja) s azoktól aztán mindenképp meg is szeretnének szabadulni.
Szó sincs arról, hogy megtévesztették volna a kedves vevőt: ő annyiért kapja a bútort, amennyiért meg volt hirdetve.
Az egy másik kérdés, hogy illendő lett volna vele közölni, hogy pár nap/egy hét múlva ez a bútor le lesz értékelve, ha ráér, várjon egy kicsit. De az ilyen típusú "illetlenség" jogilag nem büntethető.
Na, azután kiválasztott másikat. Kifizette, mire visszahív minket az eladó, hogy meg van karcolódva a hűtő ajtaja, ezért egy hét múlva majd kimegy egy szerelő, és kicseréli az ajtót, amit akkor gyorsan meg is rendeltek.
Ilyenkor egyébként nem lehet árkedvezményt kérni? Nekünk jó lett volna karcosan is(nem volt feltűnő), de 5-6 ezer Ft-tal olcsóbban adhatták volna. Ilyet nem lehet csinálni?
De a fogkefét nem ott vettem meg,hanem a M.m-be.
visszavihettem volna oda is,mert aznap ki sem bontottuk,és másnap kaptuk az akciós lapot,de az megint két óra utazás a sok dumálassal együtt,és azt hiszem megörültem volna ha ott visszaviszem,megyek hozzátok és ott megtudom,hogy nincs is,mert elkapkodták.
Ilyeneken nem szoktam problémázni.Ha valami tetszik,és ki birom fizetni akkor megveszem.És ha utána meglátom olcsobban max nyelek 1-et:-)
Én azt nem értem (most keresek bútort, de azt hiszem a KIKÁ-t ki fogom hagyni.. ), szóval azt nem értem:
- ha a bútor a készlet erejéig érvényes vagy az akció időtartama alatt
és nincs raktáron, mert megrendelésre dolgoznak
és a szállítási/gyártási határidő hosszabb, mint az akció időtartama hogyan lehet akciós bútort vásárolni?
szia, akkor ha ott dolgozol, lehet hogy tudsz nekem súgni (???), szeretnénk Indesit hűtőt és mosogatógépet venni, nem lesz mostanában valami érdemes akció?
Ja, INOX kivitelben utazunk, 12 személyes a mosogatógép ( a honlapon álomszép), de ha mást ajánlasz, ami szintén INOX, azt is szivesen veszem - mint tipp, aztán meglátjuk!