Hogy fogyjak le?

niobe85
Létrehozva: 2012. február 21. 10:13

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek...

Mostanában felszedtem pár kilót... vagyis jó pár kilót.

Szeretnék tőle megszabadulni.

Reggel nem csak délben eszek akkor sem sokat, amikor hazaérek olyan 5óra felé akkor 2-3 szendvicset vízzel vagy teával és maximum egy sportszeletet.

Mozogni úgy érzem nincs erőm, tudom, hogy ez szükséges lenne a fogyáshoz.

Légyszi adjatok tippet egy jó és már bevállt diétához, könyebb mozgáshoz.

 

Köszi

60 hozzászólás
  1. 2018. Április 24. 15:4360.

    Képzeljétek én még azt sem tudom hogy kell privát üzit irni itt a felületen :( De minek is irjam le mindenkinek ugyanazt 


    A termék amivel leadtam,és most is használom ez étrendkiegészitő a piacon a legnagyobb  zöldtea kivonattal....tudom már mindenki próbálta,én is ezt mondtam anno.


    Ez a bolti,drogériás és  gyogyszertárikhoz képest sokkal nagyobb mennyiségü zöldtea kivonatot tartalmaz.Nagyon utana jártam ám én is,mert kiváncsi voltam  és a fent emlitettek 30% tol max 35% ig tartalmazzák a hatóanyagot,ez pedig 69% töldtea kivonatot tartalmaz.


    Ugy tudom boltban nem lehet ezt megvásárolni,de ha szeretnétek akkor vagy van egy webshopregisztráció abban tudok segiteni,vagy ha irtok elérhetőséget akkor tud nektek küldetni. Pharmanex cég gyártja,54 országban forgalmazzák,én nagyon szeretem frissebb vagyok,se haspuffadás se hasmenés...mert ugye a legtöbb étrendkiegészítőtől még hasmenés is van :) Én ezt joszivvel ajánlom nektek :) Aki szeretné nyugodtan irjon,és esetleg az ő teloszámát leirom,és megcsinálja nektek a webshop regit.neki is jo ez hiszen ö pontokat gyüjt a vásárlásainkkon :) Irjazok már itt leszek többet.Ha érdekel megkérdem az árakat ,én a nagyobb kiszerelést ami 4 havi adag most 20500.-ért+futárdíj kb 900 volt,annyiért kaptam :) De van egy havi kiszerelés is :)


    Nem számolunk kaloriát,csak odafigyelünk és sok sok tiszta ásványvizet iszunk !


    Nagyon örülnék ha belevágnátok és itt együtt meg tudnánk osztani a tapasztalatokat ! Pusszancs nektek :)

  2. 2018. Április 20. 15:0459.

    Itt van egy jó leírás az alapokról, hogy hol kezdjék - Testtömeg csökkentési módszerek
    Tapasztalatból tudom, hogy a legnagyobb figyelmet kell fordítani a racionális táplálkozásra


     


     

  3. 2018. Április 15. 15:4058.

    ne egyél.


    bár én se bírom megállni.

  4. 2018. március 21. 13:1957.

    Szia!


     


    Étrendben az alacsony glikémiás indexű kajákat válaszd (semmi pékárú vagy megterhelő köret) ezek hosszú felszívódású ételek és egészségesek. Ha édességre vágysz akkor tarts otthon valami cukormenteset mert ha rád jön az édesség ehetnék akkor ne csak egyél akármit. 


    Mozogj heti négyszer, míg fogynod kell addig kardiózz és erősíts. Habár én anno nem csináltam külön kardiót amikor sokat (30 kilót fogytam) csak tornáztam. Jók az otthoni tornák ha elszánt vagy akkor egyedül is megy. Én egyedül csináltam, Péntek Enikőre meg Rubint Rékára tornáztam. Ma már annyit találsz a youtube-on hogy se vége se hossza a tornáknak meg ne vegyél semmit minden fent van ingyen a neten. 


    Mellé szedjél vitaminokat ez fontos a fogyásnál és nekem anno nagyon felborult az emésztésem ezért lepicolt szedtem az egyiptomi útifűmag héjból van. Sokat igyál vizet de tényleg! Tedd ki flakonba hogy lásd hogy mennyi fogy! 


    Jó még edzés mellett a jóga is jól lenyújt és a feszkó is sokkal kevesebb lesz az életedben :)


    Sok sikert!


     

  5. 2018. február 8. 12:5556.

    Hogy fogyj le?  Ne egyél  és gyalogolj sokat!   A ne egyél kb. azt jelenti, hogy a neked kevés kajának is a felét edd! Egy szívorvos mostanában azt mondta - az sem baj, ha néha "éhezünk"...ez azt jelenti, hogy napokig nem eszel, csak iszol...vizet -sokat...2-3litert. mikor nagyon éhes vagy 2pohárral....


    Csak az első néhány nap éhes az ember....akkor lehet egy-egy reszelt almát megenni, vagy hajában főtt krumplit- ha nagyon meleget kívánsz, néha egy kis cs.mellett....friss salátákat...., de csak, ha nagyon éhes vagy...., zöldséglevest -ha ünnepelni van kedved. 


    A gyaloglás az napi 40-50perc gyors járás. 20perc után majd folyik rólad a víz...akkor jól csinálod. Éh gyomorra a legjobb.Néhány hónap alatt ledobsz egy tizest!  És semmibe nem kerül-csak egészségesen élsz!

  6. 2018. február 8. 12:5555.

    Hogy fogyj le?  Ne egyél  és gyalogolj sokat!   A ne egyél kb. azt jelenti, hogy a neked kevés kajának is a felét edd! Egy szívorvos mostanában azt mondta - az sem baj, ha néha "éhezünk"...ez azt jelenti, hogy napokig nem eszel, csak iszol...vizet -sokat...2-3litert. mikor nagyon éhes vagy 2pohárral....


    Csak az első néhány nap éhes az ember....akkor lehet egy-egy reszelt almát megenni, vagy hajában főtt krumplit- ha nagyon meleget kívánsz, néha egy kis cs.mellett....friss salátákat...., de csak, ha nagyon éhes vagy...., zöldséglevest -ha ünnepelni van kedved. 


    A gyaloglás az napi 40-50perc gyors járás. 20perc után majd folyik rólad a víz...akkor jól csinálod. Éh gyomorra a legjobb.Néhány hónap alatt ledobsz egy tizest!  És semmibe nem kerül-csak egészségesen élsz!

  7. 2018. január 3. 10:1454.

    Sziasztok!


     


    Én egy új módszert próbáltam ki, miután már olyan sok mindenbe belekezdtem (több-kevesebb) sikerrel!


     


    Szóval találkoztam egy pasival, aki személyre szabott diétával foglalkozik. Annyira személyre szabott, hogy számításba vette a szokásaimat, az anyagi helyzetemet, mennyit és mikor van időm főzni...tényleg mindenre rákérdezett!


     


    Van egy társa, aki pedig a mozgást állította össze számomra! És most is csinálom, pedig 17. hetes terhes vagyok, de ezt is meg tudták oldani. Csak ajánlani tudom őket! 


     


    www.vssv.hu találjátok meg őket vagy a facebookon 


     


    Sok sikert Mindenkinek!

  8. 2017. november 27. 04:2953.

    Exercise should control eating.


     


     


     


     


    sbobet

  9. 2017. november 3. 15:4552.

    Szia!


    Én a Lifetilt diéta Pro-s csomagokkal és a hozzá járó ajándék étrendel és edzéstervel fogytam le. Jelenleg 11kg-nál járok, ami lement. Nagyon élvezem, az étrend szuper, nem kell koplalni, sőt kifejezetten sokat lehet enni, persze a megadott kereteken belül. Az edzések meg már teljesen beépültek az életembe, ja és vannak otthon is végezhető edzések, én pl nem járok terembe :) 


    https://www.facebook.com/groups/lifetilt.dieta.pro/

  10. 2017. szeptember 29. 20:4851.

    Nekem úgy sikerült, hogy visszatértem az ősember táplálkozási szokásaihoz /amihez az emésztőrendszerünk van installálva/


    Rengeteg zöldség /hüvelyesek kizárva/, korlátlan sovány hús /lehet kissé zsíros is/, fehérje /tojás/, semmi finomított szénhidrát /kenyér, lisztféle, rizs, burgonya, keményítő,/


    Annyit ettem, amennyi belém fért, mégis fogytam. Mozgás, torna: semmi erőltetés /kertész vagyok/ csak ami belefér.


    Egy próbát megér.

  11. 2017. szeptember 9. 20:2850.

    Valaha regen ezt a tanacsot olvastam, ha leulsz az asztalhoz, vegezd el ezt az egyszeri tornagyakorlatot: ket kezedet kinyujtod, megragadod a tanyeradat es  eltolod magaddtol. Vegezd el tobbszor. Csak ugy mellesleg: nem jobban jarnal, ha  vacsorat ennel 2-3 szendvics meg egy szelet csokolade helyett? 

  12. 2017. július 28. 20:0249.

    Hasonló problémával küzdök már évek óta, egyébként rengeteg múlik tényleg a diétán illetve a testmozgáson. 5 éve még 75 kiló voltam (168 cm)


    De most már végre sikerül évek óta megtartanom a 65 kilómat. :)


    Ha érdekel valakit, hogy mi a titkom, innen tudtok válogatni diétás kaják közül.


    https://www.ujsagomat.hu/lidl/

  13. 2017. május 30. 12:4048.

    Szia,


    A reggeli a legfontosabb étkezés. Ekkor kell biztosítani a szervezetnek az induláshoz szükséges "üzemanyagot". Fontos, hogy legyen a reggeliben vitamin, ásványi anyag és más tápanyagok, mint fehérjék, zsírok és szénhidrát is. Persze a megfelelő mennyiségben nem túlzásokba esve. A teljes kiőrlésű élelmiszerekből készült reggelik hosszú felszívódást tesznek lehetővé. Próbálkozz azokkal, vagy nézz szét a fehérjedús ételek között és keress rá receptet, mert azok az ételek úgy vannak összeállítva, hogy figyelnek a megfelelő tápanyag bevitelre, ha mozogsz mellette, ha nem hasznos tanácsokat új élelmiszer alapanyagokat találsz benne, ami egészségessé is tesz. Vannak különféle diéták, így fehérjediéta, vagy szénhidrát diéta, stb. ezeknek mindegyiknek van előnye illetve hátránya is illetve mindenki másként reagál rá. Az viszont biztos, hogy fehérjére mindenképpen szükség van még a vegánoknak is minden étkezés alkalmával.

  14. 2017. május 25. 02:5447.

    azt irod:   eztenkent  2-3 sandwich-t  eszel!


      AZ  A  BAJOD!!!!


     


    eloszor  is, ott  maga  kenyer  legalabb  1000 kaloria.


     


    Semmi de  semmi 


    KENYERET      es


    KRUMPLIT


    N E  EGYEL  S O H A   !!!!


    Probalj  3  napon a't   kizarolag  csak     a l m a t     ENNI!!!!


    NEM  FOGSZ BELEHALNI.


     


    almanapok!!!!!!!!!!!!!!!!


     


    Minden  Hollywoodi filmsztar  azt  csinalja.

    előzmény:
    Hanna27 (46)
    2017-05-24  22:38
  15. 2017. május 24. 22:3846.

    Szia! :) Próbáld ki ezt a teát. Nekem segített... és még sokan dícsérik. Puszi


    https://tea4u.hu/ 

  16. 2017. március 14. 08:1445.

    Szia! Igazán jól hangzik .... egy ruhatár csere :) bevállalnám! 


    - 25 kg nál az már pont esedékes 


    Én a kapszulákban nem hiszek , jó diéta is képes csodákra".

  17. 2012. február 22. 23:1844.

    "Természetesen semmi csoki sajnos, azt gyorsan felejtsd el! Max heti egy, vagy inkább diabetikus"

     

    A diabetikus csokiban kb. ugyanannyi kalória van, mint a "simában". Ha teljesen elhagyja valaki a kedvenc ételeit, az nem tartható diéta hosszú távon. Úgyse bírja (igen kevés kivételtől eltekintve).

    A (spanyolviasz) Update-módszerel viszont sok negatív kalóriát lehet nyerni úgy, hogy az ember nem érzi kínkeservesnek; sok megszokott, finom étel elkészíthető csökkentett kalóriatartalommal. 

    előzmény:
    Ildibildi (31)
    2012-02-21  13:16
  18. 2012. február 22. 23:0343.
    előzmény:
    czko (32)
    2012-02-21  13:23
  19. 2012. február 21. 15:1142.

    Tényleg nagyon köszönöm a sok segítséget :) Gratulálok azoknak akiknek sikerült.

    Megpróbálom nem sanyargatni magam és élvezni annak a kevésnek a megevését amit megengedhetek magamnak.

  20. 2012. február 21. 14:1241.
    Igen az jó, a teljeskiörlésű a jó, a semmi fehérliszt nem, így értettem, de ugyanarról beszélünk tulképp
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_868256 (38)
    2012-02-21  13:49
  21. 2012. február 21. 14:0840.

    Szerintem nem kéne lemondani a csokiról, csak az a nem mindegy, hogy mikor és mennyit eszik valaki.

    Ebéd után vagy tízóraira egy-két kocka csoki szerintem belefér. A legjobb a nagy kakaótartalmú étcsoki.

    előzmény:
    Ildibildi (31)
    2012-02-21  13:16
  22. 2012. február 21. 14:0539.

    Ez azért lehet, mert a reggeli után felmegy az inzulinszinted, ami éhségérzettel jár (azt hiszem). De ezen lehet alakítani. Szerintem egy-két hét után meg tudod szokni a többször kevés kaját, és a szervezeted is alkalmazkodik hozzá. Addig kell kibírnod, utána már könnyebben megy majd. Az éhségérzet csökkenthető fokozottabb folyadékbevitellel (zöld tea vagy víz, a tea lehetőleg cukor nélkül).

     

    Egy ismerősöm ugyanígy kajált nagyon sokáig, mint te (reggelire csak kv, ebédre valami kevés vagy semmi, otthon meg jól bekajált), egyrészt mindent elraktározott a szervezete, a végén már wc-re is csak hashajtóval tudott menni. Életmódot váltott, és most teljesen rendben van.

     

    Kitartást!!

    előzmény:
    niobe85 (21)
    2012-02-21  11:31
  23. Torolt_felhasznalo_868256
    Torolt_felhasznalo_868256
    2012. február 21. 13:4938.
    De van teljesőrlésű búzaliszt, én pl. tönkölykenyeret veszek, teljseőrlésű tönkölybúzalisztből, aki nem gluténérzékeny, semmi baja nem lesz tőle.
    előzmény:
    Ildibildi (35)
    2012-02-21  13:36
  24. 2012. február 21. 13:4437.
    Reggelire nagyon jók a lassan felszívódo ételek, például a zabkása, apránként kapod az energiát, nem egyszerre egy nagy adagot mint a cukros dolgoktól.
1 2 3

Legnépszerűbb cikkek