Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Nincs itt senki?
De a volt oszt. társam is ugyan igy van és neki sikerült a MALÉV-nál. . .
Ma iratkozom be idegezvezető tanfolyamra. Egy éves felsőfokú okj -t kapok. A nyelvre kéne rávetnem magam de nagyon nem megy sajna. :(
Puszi neked is.
egyszer én is elolvastam egy hirdetést: az apróbetűs részben benne van, hogy a tanfolyam sikeres elvégzése esetén nincs garantáltan munka!
most végeztem a fősulin és próbálkozom, keresgélek.
engem nem érdekel a sztyuizás, de arra kíváncsi lennék hány éves korig lehet erre a tanfolyamra jelentkezni.
minap utaztam egy fapados céggel milanoba elég gyakran utazgattam az utóbbi időben ezzel céggel pár sztyui már arcról ismerős volt.
Becsekkolásnál kértem a leányzót ablak mellé szeretnék ülni, ablak mellé is kaptam a jegyet a vészkijárathoz.
leülök odajön a sztyui odaszól olaszul vagyis csak próbálgat/ nemtom mindenki olasznak néz ezen a fapadoson, 6 féle yelven szoktam hozzámszólni csak magyaruil nem. . / beszél angolul ? mondom igen értek angolul. . miért?
azt mondja a 17 éves leányzó: mert tudja ide csak az ülhet aki IGEN JÓL beszél angolul!!
na gondoltam magamban mi ez tesztelés. . sajnos az angol nyelvizsga bizonyítványomat per pillanat nem tudtam felmutatni. . utána a drága leöntött kávéval. . sebaj az idegeim nem cérnából vannak. . szóval ennyi az én sztorim. ja mikor a tiszta ideg olasz mellettem megkérdezte "mikor érkezünk meg milánóba kedves kisasszony pontosan ?" a válasz az volt hogy másfél óra múlva mikor aztán elviharzott a kávéskancsóhoz.
Szóval szerintem nagyon sok luk van aki egyáltalán nem alkalmas e melóra
puszi mindenkinek.
Ez is akár!
Valamint tetóválás kizáró ok és állítolag a köröm hossza is meg van szabva( itt sem felelek meg. . ).
De csak azt tudom egyébként elmondani, ami ott a topicban le van irva.
Aug. végéig lehetett jelentkezni a tanfolyamra, hogy mikor lesz legközelebb. . . az passz.
Száz valahány ezer ft. asszem a dija a tanf. -nak.
A fizetés nettó 100. 000+ nemtom hány euro a minimum repülési időn túl oránként. De egy honapban 150. 000mindig összejön állítolag.
Mostmár nagyon bánom, ugyhogy ma bekültem a MALÉV-hoz és rittyentettem egy motivációs levelet is, hát mégis valami lesz. . .
De egyik volt oszt. társamnak sikerült. . . de részleteket nem tudok!
Ismerve a repülést azt mondanám, hogy lehet bizonyos feltételekkel. . . . . az iskolának is kell valamennyire rugalmasnak lennie és a közvetlen főnöködnek is (már ha bekerülsz és elkezdesz repülni). . . ez a szakma (van aki hivatásként éli át) nehezen tűri a megkötöttségeket. . . . hol éjszaka, hol hajnalban vagy nappal kell útvonalra menni. . . és igazából sztem egy hétnél előrébb nem tudod mikor hová repülsz. . . . . emellett bármi lehet. . . . . tanulhatsz is. . . . a heti repült útvonalak száma nem túl magas így viszonylagosan sok szabadidő marad de ez is a kutya vacsorája. . . . . . aki stuwi akar lenni annak le kell mondania sok mindenről. . . . . . a repülésért. . . . . no persze ha már gyakorlott és jól dolgozó munkaerő vagy akkor be tudod majd osztani az idődet és akár gyermeket is vállalhatsz. . . . . de addig évek telnek majd el. . . . . amiket leírok ezek valóság dolgok lehet némi túlzás bennük de csak abból adódóan, hogy én magam a bőrömön még nem éreztem mindezeket. . . . csak hallottam. . . . viszont azt közvetlen forrásból. . . . . a stuwik is férjhez mennek, szülnek, betegek és szabadságra is mennek de az életük nem rendszeres. . . . úgy értem nem biztos, hogy éjszaka alszol, nem biztos, hogy ma éjszaka alszol. . . . . és a többi. . . . .
Nekem volt a Kerrier rovatban ilyen topicom.
Asszem Légiutaskisérő volt a cime. Ott sok minden le lett irkálva. Keresd meg, hátha segit!:-)
A munkaidő egyáltalán nem kedvez a családalapításnak mivel tök rapszódikus és van, hogy bárhol elérhető kell legyél. A fizetés jóval átlagon felüli de mivel én nem ezen a területen dolgozom konkrétumot nem tudok. Elég ha annyit mondok több 100EFt is lehet. A világból ahová utazol rendre csak a reptereket ismered meg és azok közvetlen környezetét kivéve ha kitelepülős járatra osztanak be. A munka a gép fedélzetén elég sablonos, lévén pincérkedni kell és mindig mosolyogni a legundorítóbb és hepciás utasra is. A gép állandó mozgása közben ami lehet sokszor fel-le hullámzó is tálcákkal kell egyensúlyoznod és vigyáznod arra, hogy a forró kávét ne az utas ölébe öntsd. . . . . . szóval talpon kell maradnod minden helyzetben. Sokoldalúnak, nyitottnak és agilisnak kell lenned, hogy ezt az állást be tudd tölteni. . . . . . adott esetben egy 3 ajtós szekrényt is le kell tudj szerelni pusztán a kedvességeddel és meg kell vele értetned, hogy ha élni akar fáradjon a vészcsúszdához. . . . . stb. stb. . . . . persze adott vészhelyzetben kizárólag. . . . . ami azt jelenti, hogy nem vesztheted el a fejed kritikus szituációkban. . . . magyarul erős lelkületűnek is kell lenned. Ezzel szemben olyant élhetsz át amit más sosem. . . . . . . vagy csak alig. A felhők felett mindig kék az ég, a "hómezők" szikrázó csillogása mindig megmarad Benned örök emlékként, a leszállások élménye (bár nem láthatod rendszeresen a pilótafülke ablakán át) és a felsállások izgalam a Tiéd marad. Még a kis kerek ablakokon át is élvezet fentről az Alpok látványa vagy a hegyek között futó utak kanyargó csíkja, esti járatokon a falvak, városok fényerdeje. . . . . sorolhatnám. . . . . . kérdezz bátran, szívesen válaszolok.