Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Éljen Baumgartner!!!!

Jeles
Létrehozva: 2004. június 22. 07:18
Nagyon örülök a teljesítményének!Remélem a fujjogó bandának is bemutatta,hogy ott a helye!!
  1. 2004. augusztus 13. 15:56124.
    Nicsak, most már a HÉV is házhozmegy??
    Sinen van Baumgartner, átigazolt a HÉV csapatába:-))))))
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  2. 2004. június 22. 14:19123.
    :)
    előzmény:
    coren (122)
     
  3. 2004. június 22. 10:38122.
    hát ha nem olyan nagy dolog akkor miért kiváltság pontot szerezni, kedves fikázok?
    egyébként meg csak annyit szeretnék mondani, hogy a technikai sportban benne van az hogy az ember ugy ér el szép eredményt hogy a többiek kiesnek előle. lekicsinylette schumahert valaki is mikor 3 éve ugy biztsította be a vb győzelmét hogy asszem hakinen az utolsó körben a célegyenes előtt megállt az autója? nevetséges ez a fujogás, ez a kocsi ennyit tud ki kell esni előle hogy eredményes legyen de ettől a kocsitól az is nagy szó hogy végigmegy egy futamon, és nem kap izomgörcsöt a pilota a kormányzás miatt. nézd meg a felvételeket, az a kocsi pattog ugrál gépészkedni kell azon hogy egyáltalán pályán tartsa a két srác.
    a jövőről pedig csak annyit, hogy a forma 1-ben nem csak azokat becsüli akik nyernek, hanem akik megbizhatóan hozzák az elvárt eredményt, és nem törik össze az autót, a baumgartnertől talán még ennyit sem vártak, erről ennyit.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  4. Torolt_felhasznalo_817741
    Torolt_felhasznalo_817741
    2004. június 22. 10:25121.
    ""Költői kérdés"-t olyankor szokás feltenni, amikor egy nyilvánvaló jelenséget csak megerősíteni akarunk, és nem firtatni. Rámutatni, nyomatékosítani, hogy ez bizony úgy van. "
    De hát én ezt tettem. :-))
    előzmény:
    919597 (118)
     
  5. 2004. június 22. 10:19120.
    Ha nem érdekel, minek jössz kötekedni?Gusztustalan, hogy eddig vered a nyálad, hogy tények, így-meg úgy- a végén meg lezárod azzal, hogy téged nem is érdekel. Ezentúl téged a büdös életben nem vesz itt senki komolyan remélem:((((((((((((((
    előzmény:
    919597 (118)
     
  6. Torolt_felhasznalo_113845
    Torolt_felhasznalo_113845
    2004. június 22. 10:17119.
    Talán ha rendesen elolvastad volna a hozzászólásaimat akkor esetleg értenéd a lényeget, persze csak akkor ha tudsz rendesen olvasni! Mellesleg nem kolléganőm akárkiről is légyen szó. Ajánlom egy kicsit olvasgass a témában és csak utánna szólj hozzá! Persze csak ha nem esik nehezedre.
    előzmény:
    919597 (114)
     
  7. 2004. június 22. 10:14118.
    "Költői kérdés"-t olyankor szokás feltenni, amikor egy nyilvánvaló jelenséget csak megerősíteni akarunk, és nem firtatni. Rámutatni, nyomatékosítani, hogy ez bizony úgy van. No most itt nem ez volt a helyzet (mivel megmutattam, hogy nem én vagyok szőrszálhasogató, hanem a beszélgetőrásaim túlságosan slendriánok), és ezért sajnos az van, hogy mégsem költői vot az annak szánt kérdésed. Hogy viszont ezután se váljak azzá, most lassan elhúzom a csíkot innen. Már túl sokat is voltami itt ahhoz képest, hogy engem nem is érdekel a F1.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_817741 (116)
     
  8. 2004. június 22. 10:05117.
    OK. Nézd meg a www. forma1. hu-n a versenyeredményeket, miért mástól várod a választ?Igenis az edzéseredményeket is figyelembe kell venni, mert egy versenyen sok minden történhet, ami edzésen nem, és fordítva. Nem romboltam szét semmit, de ha már "ujjal" mutogatsz rám, abbahagyhatnád a szőrszálhasogatást, és örülhetnél egy kicsit, vagy tudod, mit?
    Csinálj amit akarsz. :(
    előzmény:
    919597 (114)
     
  9. Torolt_felhasznalo_817741
    Torolt_felhasznalo_817741
    2004. június 22. 10:04116.
    A kérdés költői volt, 919597! :-)
    előzmény:
    919597 (115)
     
  10. 2004. június 22. 09:55115.
    Tulajdonképpen nem. Én csak nem felejtem el, hogy mit mondtam kettővel korábban, és azt se, hogy a beszélgetőtársam mit mondott. Ugyanakkor próbálom rászorítani őket a korrektségre, ami nem mindig sikerül. Ez az átlagos, és főleg az itt megszokott "szőrszálhasogatás" mértékéhez képest tÚlzottnak tűnhet, pedig normál körülmények között csak egy korrekt vita elengedhetetlen tartozéka.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_817741 (113)
     
  11. 2004. június 22. 09:50114.
    Tudod, én erről beszéltem, csak ez neked nem tűnt fel. Ha ismered a részletes körülményeket, (azon felül is, hogy nincs a topon az autója, meg a csapata), akkor azokat is vedd bele az elemzésedbe. Itt a kollénanőd pl. azt állította, hogy a versenyzőtársa rosszabb nála. Ez lehet hogy igaz, lehet hogy nem, mert mindeddig, -pedig szétcseszte a topicot, holott csak 1-2 sort kellett volna neki beírnia- nem sikerült ezt bemutatnia. Ez pl. egy további elemzési szempont, egy "tény" lehetne. Hogy azonos körülmények között (autó, csapat) melyik ért el jobb eredményeket.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_113845 (111)
     
  12. Torolt_felhasznalo_817741
    Torolt_felhasznalo_817741
    2004. június 22. 09:41113.
    Nem vagy kicsit szőrszálhasogató????
    előzmény:
    919597 (110)
     
  13. Torolt_felhasznalo_113845
    Torolt_felhasznalo_113845
    2004. június 22. 09:39112.
    Nem hiszem, mert azok, tudnak elemezni, de ő nem! Egy jó elemző minden lehetőséget és tényt figyelembe vesz, és nem hiányos informásiókból következtet.
    előzmény:
    Jeles (109)
     
  14. Torolt_felhasznalo_113845
    Torolt_felhasznalo_113845
    2004. június 22. 09:38111.
    Akkor azok már nem tények? Szerintem ez egyértelmü, és ha egy kicsit többet olvasnál, talán te is többet tudnál. . .
    Hiába jó egy autóversenyző, ha a csapat lehetőségei korlátozottak. De szerinted ez nem befolyásoló tényező.
    Ez minden sportban érvényesül. Fontos a háttér is, milyen lehetőségek adottak a sportoló számár, és ehhez viszonyitva kell az eredményeket értékelni. Elemzés kérdése az egész. Ne a töredéket, hanem az egészet kell nézni.
    előzmény:
    919597 (108)
     
  15. 2004. június 22. 09:37110.
    Ezzel teljesen szétrombolod a topicot. Egyszerűen, 1 sorban írd le a szóban forgó versenyző ez idénybeli VERSENYREDMÉNYEIT, úgy ahogy azt én tettem Baumgartner esetében.
    előzmény:
    Jeles (107)
     
  16. 2004. június 22. 09:35109.
    Így már elégedett vagy?Ha még valami érdekel, fenn van a forma1. hu-n minden.
    Egyébként statisztikus, vagy könyvelő vagy:)))
    előzmény:
    919597 (102)
     
  17. 2004. június 22. 09:34108.
    De igen. Csakhogy azokat mi nem igazán ismerjük. Csak kb. azon a szinten, hogy a Ferrari jobb autó mint a Jordan, vagy akármelyik. . . Ez meg kevés egy elemzéshez. Én ezért maradtam csak a tényeknél, a versenyeredményeknél.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_113845 (97)
     
  18. 2004. június 22. 09:33107.
    Második időmérő:/aki hiányzik a listáról, a boxból rajtolt/
    1.
    BARRICHELLO
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'10"223
    Km/h
    3

    2.
    M. SCHUMACHER
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'10"400
    0'00"177
    3

    3.
    SATO
    BAR
    Honda
    M
    1'10"601
    0'00"378
    3

    4.
    BUTTON
    BAR
    Honda
    M
    1'10"820
    0'00"597
    3

    5.
    MONTOYA
    Williams
    BMW
    M
    1'11"062
    0'00"839
    3

    6.
    R. SCHUMACHER
    Williams
    BMW
    M
    1'11"106
    0'00"883
    3

    7.
    RAIKKONEN
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'11"137
    0'00"914
    3

    8.
    PANIS
    Toyota
    Toyota
    M
    1'11"167
    0'00"944
    3

    9.
    ALONSO
    Renault
    Renault
    M
    1'11"185
    0'00"962
    3

    10.
    WEBBER
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'11"286
    0'01"063
    3

    11.
    DA MATTA
    Toyota
    Toyota
    M
    1'11"691
    0'01"468
    3

    12.
    COULTHARD
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'12"026
    0'01"803
    3

    13.
    KLIEN
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'12"170
    0'01"947
    3

    14.
    FISICHELLA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'12"470
    0'02"247
    3

    15.
    MASSA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'12"721
    0'02"498
    3

    16.
    HEIDFELD
    Jordan
    Ford
    B
    1'13"147
    0'02"924
    3

    17.
    PANTANO
    Jordan
    Ford
    B
    1'13"375
    0'03"152
    3

    18.
    BRUNI
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'14"010
    0'03"787
    3

    19.
    BAUMGARTNER
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'14"812
    0'04"589
    3

    20.
    TRULLI
    Renault
    Renault
    M
    -
    -
    0

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  19. 2004. június 22. 09:32106.
    Első időmérő:
    .
    BARRICHELLO
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'09"454
    -
    3

    2.
    MONTOYA
    Williams
    BMW
    M
    1'09"824
    0'00"370
    3

    3.
    PANIS
    Toyota
    Toyota
    M
    1'09"923
    0'00"469
    3

    4.
    SATO
    BAR
    Honda
    M
    1'10"002
    0'00"548
    3

    5.
    R. SCHUMACHER
    Williams
    BMW
    M
    1'10"003
    0'00"549
    3

    6.
    ALONSO
    Renault
    Renault
    M
    1'10"078
    0'00"624
    3

    7.
    DA MATTA
    Toyota
    Toyota
    M
    1'10"108
    0'00"654
    3

    8.
    BUTTON
    BAR
    Honda
    M
    1'10"115
    0'00"661
    3

    9.
    M. SCHUMACHER
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'10"129
    0'00"675
    3

    10.
    TRULLI
    Renault
    Renault
    M
    1'10"559
    0'01"105
    3

    11.
    FISICHELLA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'10"997
    0'01"543
    3

    12.
    COULTHARD
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'11"068
    0'01"614
    3

    13.
    MASSA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'11"315
    0'01"861
    3

    14.
    RAIKKONEN
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'11"415
    0'01"961
    3

    15.
    WEBBER
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'11"444
    0'01"990
    3

    16.
    KLIEN
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'11"777
    0'02"323
    3

    17.
    PANTANO
    Jordan
    Ford
    B
    1'12"017
    0'02"563
    3

    18.
    HEIDFELD
    Jordan
    Ford
    B
    1'12"329
    0'02"875
    3

    19.
    BRUNI
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'13"776
    0'04"322
    3

    20.
    BAUMGARTNER
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'14"396
    0'04"942
    3

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  20. 2004. június 22. 09:31105.
    Igen ez igaz, de az majd egy másik topic. Úgyhogy én el.
    előzmény:
    drast (98)
     
  21. 2004. június 22. 09:30104.
    Szombati második szabadedzés:
    Poz.
    Versenyző
    Csapat
    Motor
    G.
    Idő
    Diff.
    Kör

    1.
    BUTTON
    BAR
    Honda
    M
    1'10"056
    -
    17

    2.
    M. SCHUMACHER
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'10"199
    0'00"143
    16

    3.
    SATO
    BAR
    Honda
    M
    1'10"251
    0'00"195
    23

    4.
    BARRICHELLO
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'10"351
    0'00"295
    16

    5.
    MONTOYA
    Williams
    BMW
    M
    1'10"708
    0'00"652
    13

    6.
    ALONSO
    Renault
    Renault
    M
    1'10"749
    0'00"693
    13

    7.
    DA MATTA
    Toyota
    Toyota
    M
    1'10"802
    0'00"746
    19

    8.
    R. SCHUMACHER
    Williams
    BMW
    M
    1'10"820
    0'00"764
    9

    9.
    TRULLI
    Renault
    Renault
    M
    1'10"848
    0'00"792
    13

    10.
    RAIKKONEN
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'11"222
    0'01"166
    14

    11.
    PANIS
    Toyota
    Toyota
    M
    1'11"242
    0'01"186
    20

    12.
    COULTHARD
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'11"395
    0'01"339
    13

    13.
    KLIEN
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'11"992
    0'01"936
    20

    14.
    HEIDFELD
    Jordan
    Ford
    B
    1'12"524
    0'02"468
    16

    15.
    WEBBER
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'12"590
    0'02"534
    14

    16.
    PANTANO
    Jordan
    Ford
    B
    1'12"603
    0'02"547
    9

    17.
    FISICHELLA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'12"686
    0'02"630
    10

    18.
    MASSA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'12"861
    0'02"805
    9

    19.
    BAUMGARTNER
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'13"869
    0'03"813
    13

    20.
    BRUNI
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'13"915
    0'03"859
    14



    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  22. 2004. június 22. 09:30103.
    nem ez volt a célom, hanem arra válaszoltam, hogy Magyarországon nem ismerik el a sportteljesítményt, csak a focit. Nem összehasonlítgatás volt a célom.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_714950 (95)
     
  23. 2004. június 22. 09:30102.
    Te tévedésben vagy: én nem mondtam neked ellent. Merthogy én nem ismerem az istállótársa versenyeredményeit. Egyszerűen csak azt mondtam, hogy Te ismertesd ezeket velünk. Mivel éppen Te állítottad, hogy azok rosszabbak, mint Baumgartneréi.
    előzmény:
    Jeles (96)
     
  24. 2004. június 22. 09:29101.
    Szombati első szabadedzés:
    .
    Versenyző
    Csapat
    Motor
    G.
    Idő
    Diff.
    Kör

    1.
    BARRICHELLO
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'10"911
    -
    9

    2.
    BUTTON
    BAR
    Honda
    M
    1'11"071
    0'00"160
    9

    3.
    M. SCHUMACHER
    Ferrari
    Ferrari
    B
    1'11"207
    0'00"296
    8

    4.
    ALONSO
    Renault
    Renault
    M
    1'11"509
    0'00"598
    12

    5.
    R. SCHUMACHER
    Williams
    BMW
    M
    1'11"671
    0'00"760
    14

    6.
    TRULLI
    Renault
    Renault
    M
    1'11"723
    0'00"812
    11

    7.
    SATO
    BAR
    Honda
    M
    1'11"989
    0'01"078
    14

    8.
    DA MATTA
    Toyota
    Toyota
    M
    1'12"001
    0'01"090
    12

    9.
    RAIKKONEN
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'12"015
    0'01"104
    7

    10.
    WEBBER
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'12"128
    0'01"217
    6

    11.
    KLIEN
    Jaguar
    Cosworth
    M
    1'12"147
    0'01"236
    6

    12.
    MONTOYA
    Williams
    BMW
    M
    1'12"240
    0'01"329
    8

    13.
    FISICHELLA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'12"405
    0'01"494
    10

    14.
    PANIS
    Toyota
    Toyota
    M
    1'12"451
    0'01"540
    14

    15.
    COULTHARD
    McLaren
    Mercedes
    M
    1'12"584
    0'01"673
    11

    16.
    MASSA
    Sauber
    Petronas
    B
    1'12"911
    0'02"000
    13

    17.
    BRUNI
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'12"957
    0'02"046
    12

    18.
    BAUMGARTNER
    Minardi
    Cosworth
    B
    1'13"396
    0'02"485
    12

    19.
    HEIDFELD
    Jordan
    Ford
    B
    1'13"454
    0'02"543
    11

    20.
    PANTANO
    Jordan
    Ford
    B
    1'13"761
    0'02"850
    12



    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     

Címlap

top