Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Próbálkozom...
Véleményekre vagyok kíváncsi, lehet bántani, gyalázni, szidni..., ahogy jól esik
Egy éve kezdtem el a vállalkozásomat.Tudom, hogy jók vagyunk, pl. azért mert jó szándék vezérel. De nem volt pénzünk a marketinre ( ma sincs ez másképp)
Elég egyediek vagyunk a piacon. Csak egy konkurenciám van Budapesten.Persze ők 10 éve kezdték, elég volt a szórólat, egy tv megjelenés. Ma már a szórólap semmit nem ér, a médiába nem kerülhetsz be , ha nincs ismerősöd (ennek ellenére sikerült), és nincsenek millióink a reklámokra.
Mindent megpróbálok, spamelek a mi témánkat érintő oldalakon, letiltonak, kitiltonak.
Nem akarom feladni, nem lehet, mert érzem, hogy mások vagyunk. szóval minden segít, a kritika is, de a célra veztő jó tanács is.
vagy. Neki kezdek ennek a topikozásnak, aztán majd írogassatok :)
A blogolást is sok mindenkitől hallam, hogy mennyire hasznos, de sajnos ahhoz nincs türelmem, meg bőven elég, ami cikket írok, nincs ihletem már több íeásra. Viszont az nagyon jó ötleg, hogy kérjek meg a témánkkal foglalkozó bloggert, hogy írjon rólunk. Na ez nem jutott eddig eszembe, meg azt sem tudtam, hogy ők pénzért dolgoznak-e, deezek szerint szeretik az ajándékokat.
Hasznos tanácsot kapta, nagy puszi érte
Kedves Semiramis!
Kérlek, az általam indított témákban ne segíts!
Köszönöm!
Köszönöm, jól esik, hogy ezt írod.
Igen sajnos elég türelmetlen is vagyok, de alapjában én is így gondolom, hogy a hírünk egyre jobban elterjed, és most meg is erősítettél benne.
ők tényleg nagyon jók, csak nagyon drágák.
Tudom, meg olvasgatok is, de sok mindenre nincs pénzem, az ingyenes, vagy költséghatékony ötleteket használom. Az egyik marketinges cég hírleveleiből is rengeteget tanulok.
Lehet, hogy a legnagyobb bajom, hogy türelmetlen vagyok, és inkább a megváltozott időket hibáztatom
A spamelés tényleg ritka ronda dolog, nem is szeretem csinálni, kicsit lealacsonyítónak tartam.
De szerencsére inkább olyan spamelő vagyok, hogy a célcsoportunknak írok személyes levelet. És átlagban elmondhatom, hogy pl. iwiw-en napi 200 levelet lehet küldeni. A 200-ból általában egy jön vissza ami szidkozódó, kb 20-an írnak vissza, hogy mennyire jó ötletnek tartják, ebből 5 szokott komoly érdeklődő lenne. Szerintem ez egy olyan arány, amiből azt kell leszűrnöm, hogy az emberek inkább örülnek, hogy megismerhetik, amit kínálunk. Sokszor van olyan válaszlevél is,akiknek ugyan nincs szükségük ránk, de gratulálnak az ötletemhez.
Szóval alapjában egyet értek, csak szerintem ebben is van különbség.
Figyu, nem tudom mit csináltok, de én pl jóideje csak blogokat olvasok. Keress egy bloggert, akinek az imigébe belefértek, és adj neki ajándékot a cuccból, a szolgáltatásból és kérd meg, hogy írjon rólad, ajánljon a közönségének.
A másik, akitől sokat tanulhatsz, Vida Ági marketingje. Dvd-ket forgalmaz, amiken megmagyarázza, hogy legyél sikeres. Tök jók! Pl. hogy csinálj jó hírlevelet, ingyeens ebook-ot, stb.
Csinálj blogot is, és írj amgadról, a termékedről, boltodról.
Nem derült ki mit árultok, de sztem a reklám témát jobban körül kéne járnotok. Nem kell mindig milliókban gondolkodni, meg kell határozni a célcsoportodat, a lehető legkisebb szórással, és aztán megvizsgálni, őket hol tudod megszólítani. Tekintve hogy semmit nem tudok a termékedről vagy szolgáltatásodról, és az értékesítési csatornádról sem, így elég nehéz segíteni.
De egy közetrületi megjelenés is tud hatásos lenni kevés pénzből, ha jó emberekkel dolgozol. Vagy ha interneten értékesítesz, vagy ott keresnek rád akik vásárolnának, akkor ismerkedj meg az olcsó módszerekkel (Facebook hirdetés, egyedi facebook oldal létrehozása, közösség építése, AdWords hirdetés) ezek olcsók, hatékonyak, jók. Időt kell csak rá szánni, megtanulni - és akkor kevés pénzből reklámozhatsz.
"Tudom, hogy jók vagyunk, pl. azért mert jó szándék vezérel."
es ETTÖL mar jok vagytok?! tudod, hany joszandeku ember mond mindenfele orvosi/pszichologiai dolgot joszandekkal?! es ebböl mennyi a valoban helyes?! a megjegyzesed nem a szinvonalat bizonyitja, hanem melyseges ostobasagot sugall.
spameltek?! kivagtak benneteket? nagyon helyes.
reklam-lehetösegg MINDIG van. szomszedos közet ajtajan, föiskolak, koleszok hirdetötablain,stb. a korrektseg valoban mutatja a jo szandekot. tudod, amiröl beszelsz.
www.marketingmedve.hu
Facebook, joszaki.hu (ide iwiw-en keresztül lehet regisztrálni), iwiw, netenacegem, google - keresőoptimalizálás
Egy év, az nagyon kevés idő. Hidd el, több kell annál, hogy megismerjenek. Menni kell a munka után, nem megvárni, hogy az keressen meg benneteket.
Ha annyira jók vagytok, előbb-utóbb az ügyfelek is fognak reklámozni benneteket. Szerintem többet ér, mint bármilyen, rengeteg pénzbe kerülő ilyen-olyan hírdetés. A spamelés meg gusztustalan. A piaci legyet is lecsapják.
http://www.online-marketing-akademia.hu/
Idő is kell, hogy elterjedjen a híretek. Esetleg tanácsadás azon a területen, amivel foglalkoztok.
Mivel foglalkoztok ?
A spmamelés nagyon ronda dolog, és épp az ellenkező hatást váltja ki.