Teniszkönyök sos

V.Györgyi
Létrehozva: 2010. Április 29. 05:57

Aki tud segítsen!

Teniszkönyökkel küzdök 1 éve.Októberben kaptam a könyökembe 1 Diprophos injekciót.Januárig nem fájt.Akkor ujra kezdte.Én tűrtem egészen múlt hét szerdáig.Ujra megszúrta.Pár óra múlva mozdítani sem tudtam a kezem majd fokozatosan javult,de még fájt.Tegnap vissza kellett mennem.Ujra szúrta.Most semmit nem aludtam a fáldalom miatt.Mozdítani kinyujtani nem bírom.Doki szerint jol van így.Mikor lesz ennek vége?:Jövő héten ujra szúrna.Férjem szerint nem vagyok normális ha engedem,mert ez egy brutális steroid.Aki járt már ebben a cipőben adjon valami támpontot,mert nem tudom mitévő legyek.

21 hozzászólás
  1. 2018. augusztus 27. 06:1321.

    A sok panaszt és kezelést elolvasva  nem láttam, hogy valaki pihentette volta beteg ízületét. Pedig akut esetben ez a legfontosabb . Pihentetni, hűvös (vagy hideg )Ö borogatás. Az erőltetés közben apró sérülések keletkeznek az inakban , pocokban . Ez steril gyulladást vált ki ,és ezzel gyógyítja a sérült sejteket, eltakarítja a sejtmaradványokat. Ehhez pihenés szükséges. Az ínsérülések különösen makacsok , mert rossz az inak vérellátása.

  2. 2018. augusztus 26. 20:4020.

    Ördögcsáklya krém legalább 1 hónapig reggel, este+ amikor csak tudod..kicsit hűsítő érzés ...  jegeld.. pihentesd.. és ha nem is múlik el teljesen, de nagy mértékben javulni fog.. ha nagyon fáj, javaslom= Biofreeze gél, fastum gél.. 


    Diprophos injekció félévenként 3db-nál többet nem szoktak javasolni , mert akár szallag szakadást is okozhat, ahogy hallottam( szteroid mellékhatásokról nem is beszélve).


     


     

  3. 2016. február 21. 09:1119.

    Sziasztok,csatlakoznék, ha lehet.Nekem pattanó ujjam van, tavaly műteni akarták, de nem engedtem.A reumatológus, 3x adott szteroidot,Kenalog inj,+ Lidocain,utána elmúlt ,örültem is, de félév után megint elkezdett fájni a hüvelykujjam ízülete a tenyeremnél,és elkezdett megint pattogni, merev,és fáj is.


    Műttetni nem akarom, mert az a gyulladást nem szünteti meg tulajdonképpen,de nem tudom ,mit tegyek, adassak be megint injekciót?

  4. 2016. február 21. 08:1118.

    Sziasztok! Kb már 1 hete nagyon fáj a könyököm és vele eggyüt a csuklom is. Még nem voltaam se dokinál se seholsem.


    Szedek rá fájdalom csillapitót akkor elmulik a fájdalom kb 4-5 oráig de aztán megint nagyon fáj. Valaki tudna segiteni hogy mitcsináljak? A válaszokat elöre is köszi szépen!

  5. Torolt_felhasznalo_946299
    Torolt_felhasznalo_946299
    2010. Április 30. 20:3217.
    Oks, írtam is!:)
    előzmény:
    bogyó47 (16)
    2010-04-30  20:21
  6. 2010. Április 30. 20:2116.

    Fölvettelek!!

     

    Előre is köszi!!

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_946299 (10)
    2010-04-29  09:43
  7. Torolt_felhasznalo_552514
    Torolt_felhasznalo_552514
    2010. Április 30. 13:2915.

    Szia!

    En evekig szenvedtem vele, aztan kaptam Cortison injekciokat, de a 3. utan mar nem hasznalt.

    Kb. 2 eve megoperaltak, azota semmi bajom nincs vele.

    Nagyon ritka allitolag hogy muteni kell de en nem bantam mert allandoan fajt, es nagyon jol sikerult.

    Remelem meggyogyulsz, de steroidokkal ne kiserletezz tul sokaig.

    Jobbulast! 

    előzmény:
    V.Györgyi (1)
    2010-04-29  05:57
  8. 2010. Április 29. 18:5414.

    szia! 

    en most ertem haza a dokitol. hetfoig Etopant szedtem 10 napig, a gyulladasra. nem hasznalt. ma este megszurizta.

    remelem, egy darabig rendben lesz a dolog.

    sajnos nem tudom, mit lehetne a tieddel kezdeni, de igazan megertem, mennyire faj..... 

    előzmény:
    V.Györgyi (1)
    2010-04-29  05:57
  9. 2010. Április 29. 10:2313.

    Sziasztok !

     

    Nekem golfkönyököm van . Ezt a kifejezést akkor hallottam először amikor elmentem az orvoshoz. Sajnos nem használ semmiféle kezelés . Ha tud valaki hasznos ínformációt kérem segítsen ! 

  10. 2010. Április 29. 10:1012.

    Szia!

     

    Nem ajánlották még neked a vérvételes dolgot? Vérvétel után a saját vérlemezkéket injekciózzák be a beteg könyökbe. Próbálok utána nézni, mert a párom kínlódik egy ideje a könyökével. Azt hiszem Kecskeméten csinálják is. ( hozzánk az van a legközelebb)

    előzmény:
    V.Györgyi (1)
    2010-04-29  05:57
  11. 2010. Április 29. 09:5311.

    Szia!

     

    Leírnád nekem is ezt a dolgot? A párom szenved egy ideje a könyökével.  Nagyon köszi!

    Kriszti

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_946299 (3)
    2010-04-29  06:52
  12. Torolt_felhasznalo_946299
    Torolt_felhasznalo_946299
    2010. Április 29. 09:4310.

    Szia Bogyó!

     

    vegyél fel a barátaid közé, hogy tudjak privit írni Neked!:)

    előzmény:
    bogyó47 (8)
    2010-04-29  08:21
  13. 2010. Április 29. 09:169.

    Sziasztok!

    Én is ezzel szenvedek már vagy egy éve. Először csak fizikós kezeléseket kaptam. Aztán tavaly év végén annyira kínlódtam, hogy kaptam egy injekciót én is, mellé a borogatókrémet, és kezelést. Ez a hármas hatás nagyon jó volt két hónapig. Aztán kezdődött minden előlről. 

    Az éjszakai borogató krém és pihentetés egész jó hatással van, de nem tartós.

    Még hál istennek nem fáj annyira, mint ősszel és télen, de az zavar a legjobban, hogy nem bírok egy fél literes ásványvizet sem felemelni.

     

    Engem is nagyon érdekelne a megoldás, amit sherpa ajánl!! 

  14. 2010. Április 29. 08:218.

    Sziasztok

    !

    Érdeklődve olvastam a hozzászólásokat,mert engem is érint,sajnos duplán!

    Kb.2-3 éve kaptam én is szteroid injekciókat. Egymás utá 3 héten át.

    3évben adták és azt mondták,hogy a következő az műtét!

    Én  azt nem akarom,pedig újra fáj mind két könyököm!

    Az a borzasztó,hogy már éjszaka is előjön,amikor pihen!

    Ha nem titok,akkor nekem is elküldenéd a kezelés lényegét?

     

    Előre is köszönöm!!

  15. Torolt_felhasznalo_946299
    Torolt_felhasznalo_946299
    2010. Április 29. 08:027.

    Szia!

     

    Neked is írtam privit. Az a nagyszerű ebben az eljárásban, hogy azokat a fájdalmakat szünteti meg, amiket jelenleg az esetek többségében sehogy, vagy csak műtétileg lehet javítani. Ilyen pl. a sarkantyú, ami nagyon sok ember életét keseríti meg és gyakorlatilag járásképtelenné teszi.

    előzmény:
    terika1 (6)
    2010-04-29  07:57
  16. 2010. Április 29. 07:576.

    Sziasztok!

     

    Ez a "más" megoldás engem is érdekelne!

     

    Már évek óta küzdök ezzel a problémával, utoljára februárban 10 napra  be volt fáslizva és felkötve, hogy kíméljem. Kaptam egy diprophos injekciót, majd ismét 10 nap pihentetés következett. Azóta (kopp-kopp-kopp) tűrhető, csak akkor fáj, ha megfeledkezem róla és mondjuk fél kézzel megemelek egy nehezebb tárgyat. Az orvos azt mondta, teljesen soha nem fog elmúlni, 90%-os eredményt műtéttel érhetek el. Nos, azt nem szeretném... (mármint a műtétet)

     

    Jobbulást!

    Egy sorstárs... 

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_946299 (3)
    2010-04-29  06:52
  17. 2010. Április 29. 07:245.
    Most mennem kell de amint tudok jövök.
    előzmény:
    V.Györgyi (1)
    2010-04-29  05:57
  18. 2010. Április 29. 07:154.
    Ment privi.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_946299 (3)
    2010-04-29  06:52
  19. Torolt_felhasznalo_946299
    Torolt_felhasznalo_946299
    2010. Április 29. 06:523.
    A szteroid nagy mennyiségben mindenféle egyéb károsodást okoz. Van más megoldás is a teniszkönyökre, írj privit!
    előzmény:
    V.Györgyi (1)
    2010-04-29  05:57
  20. 2010. Április 29. 06:162.
    Keress fel egy másik orvost, hátha tud egyéb megoldást.
    előzmény:
    V.Györgyi (1)
    2010-04-29  05:57

Címlapról ajánljuk

Legnépszerűbb cikkek