Aktuális

Egy áruházi reklámszatyor okozta a nagymama halálát

A reklámtáskát, amelyen elcsúszott, „Szatyor az életért” szlogennel hirdették. Morbid.

Meghalt az a 83 éves nagymama, aki a brit Poundland áruházlánc egyik üzletében szenvedett balesetet. Mary Martin elcsúszott egy reklámszatyron, és súlyos fejsérülése miatt 12 órával később meghalt.

A 13 unokával rendelkező asszonyt a baleset után kórházba szállították, megvizsgálták, majd hazaengedték. Otthon azonban rosszul lett, elvesztette az eszméletét, és már nem tudták megmenteni az életét.

Az eset még szeptemberben történt, ám az asszony családja most beperelte az áruházláncot. Azt állítják, hogy a földön hagyott reklámszatyor okozta a nő halálát, ez pedig a bolt felelőssége.

Morbid adalék, hogy az áruházlánc többször használatos reklámtáskáját „Bag for life”, azaz „Szatyor az életért” szlogennel hirdették, de most valakinek a halálát okozta.

Ha elmész vásárolni, nem számítasz egy olyan balesetre, amely az életedbe kerül. Ha a szatyrot nem hagyták volna a földön, nem csúszott volna el, és még mindig élne

– mondta a család jog képviselője.

(The Sun)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top