nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Ez van!
Gyerekes nővel szemétkedett a buszsofőr, az anya elkeseredett levelet írt

Gyerekes nővel szemétkedett a buszsofőr, az anya elkeseredett levelet írt

A budapesti 5-ös busz sofőrje mindent elkövetett, hogy a kisfiával utazó nő ne tudjon felszállni.
NLCafé
f Ajánlom

Mindenkivel megtörtént már, hogy a buszsofőr épp az orra előtt zárja be az ajtót. Különösen bosszantó az eset, mikor a busz ezek után három méterrel tud előbbre gurulni, mert amúgy piros lámpája van. Ez történt Eszterrel is a Keleti pályaudvarnál, az ő története viszont azért súlyosabb, mert a sofőr pár megállóval később – miután Eszter és gyereke egy másik busszal elé kerültek – újra eljátszotta a műsort.

Eszter a BKK-n kívül a BKV Figyelőnek is elküldte a panaszát, ezt írta:

A mai napon dél körül szerettem volna utazni a Keleti pályaudvartól az 5-ös busszal. Épp akkor értem a 2 éves kisfiammal a megállóba, amikor ott volt a busz. MHU-772 a rendszáma. Amennyire csak tudtam, siettem, a kisfiú futott, a sofőr pedig becsukta az ajtót, és elindult a szinte üres busszal, amikor már csak kb. 3 méterre voltunk tőle. Eljutott egészen a piros lámpáig, tehát ott álltam a gyerekkel a busz mellett, sejthetik, mennyire jó érzés volt.

Jött egy 133E, felszálltunk, Zuglóig megelőztük az 5-öst. Zuglóban leszálltunk és megpróbáltunk megint felszállni rá. Most már felvettem a gyereket, úgy futottam, oda is értem, a sofőr pedig pontosan az orrom előtt csukta be az ajtót, majd megint előrehajtott a piros lámpáig, és megint ott álltam a gyerekkel a busz mellett. Három másik idősebb hölgy is reklamált, akik szintén nem voltak eléggé gyorsak, hogy a hátul álló buszhoz odaérjenek.

Az már csak ráadás körülmény, hogy mindez délben történt, az egyik legmelegebb nyári napon, amikor a fáradt, nyűgös gyerekkel sietnék haza ebédelni, aludni.

Megvártam a következő 5-öst (FJX- 191) és megkérdeztem a sofőrt, hogy tudna-e szólni a kollégájának, hogy ez így nekem nagyon rosszul esett. Azt válaszolta, hogy nem a kollégája, és írjak az ügyfélszolgálatra. (A buszvezető vélhetően azért mondta ezt, mert az előbbi busz üzemeltetője a rendszám alapján a VT-Arriva, míg ő a BKV munkavállalója – BKV Figyelő)

Így hát írok, és kérem önöket, adják át a következő üzenetet neki: remélem, soha nem kerül olyan helyzetbe, hogy az ő feleségét és gyerekét hagyja ott valaki, értelmetlenül, hiszen tovább sem tudott menni a piros lámpa miatt. Ráadásul ugyanaz az ember, 5 percen belül két alkalommal. És lehet, hogy érdemes lenne tennie valamit azért, hogy a szakmájában kollégaként tekintsenek rá.

Megosztás Facebookon