Aktuális

Megint lehalt az OTP online rendszere – frissítve

Online és okostelefonos applikáción keresztül sem lehet belépni, a bank szerint már dolgoznak a hiba kijavításán.

Technikai problémákkal küzd az OTP Direkt webes felülete és az OTP SmartBank alkalmazás, így ne lepődj meg, ha az online felületen vagy az okostelefonos applikáción keresztül nem tudod elérni az OTP-nél vezetett folyószámládat – írja a 24.hu.

A lap szerint az alkalmazás sokszor már a nyitóképernyőn sem mutatja az egyenleget, csak egy hibaüzenetet, és ha az ellenőrzési folyamaton túl is jut valaki, akkor sem éri el a számláját.

A webes felületen is csak egy hibaüzenet fogadja az ügyfeleket, a szükséges adatok megadása után sem lehet belépni.

Az OTP honlapján azt írják:

Az OTPdirekt internetbank, a SmartBank, illetve a webshop működése során jelenleg lassulás tapasztalható. Szakembereink nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjenek a szolgáltatások.

Azt egyelőre nem tudni, mikorra állhat helyre a rendszer.

Frissítve:

Munkatársunk csütörtökön, 14 óra 30 perckor ismét gond nélkül tudta igénybe venni az OTP netbankjának szolgáltatásait.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top