nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Ez van!
Reklamált a késés miatt, pofon vágta a reptéri alkalmazott

Reklamált a késés miatt, pofon vágta a reptéri alkalmazott

A férfi szombat este egy több mint 12 órás késést tett szóvá a nizzai reptér alkalmazottjának, mire az pofon vágta. Az esetről fotó is készült.
NLCafé
f Ajánlom

Döbbenetes incidens történt szombat este a nizzai repülőtéren. Ahogy az erről szóló tweetekből kiderült, az egyik Easyjet járat utasainak több mint fél napot kellett vesztegelniük a reptéren. Mikor az egyik utas, karján gyermekével szóvá tette a késést a repülőtér egyik alkalmazottjának, a férfi annyira kijött a sodrából, hogy megütötte a panaszkodó utast.

Reklamált a késés miatt, pofon vágta a reptéri alkalmazott

“Abszolút káosz a nizzai reptéren – az egyik alkalmazott megütötte az egyik utast. 12 órája várunk a gépünkre, erre ez történik” – írta Twitteren röviddel az eset után a 150, szintén várakozó utas egyike, Anna McCrum. A repülőgép egyébként Nizzából Nagy-Britanniába repült volna, de üzemanyagtöltési problémák miatt végül nem engedték felszállni.

A légitársaság tájékoztatója szerint, az utasokért egy új gépet kellett küldeniük Nizzába, ezért kellett a 150 pórul járt utasnak több mint fél napot várakoznia. Miután az esetről készült képek bejárták a világot, az EasyJet közleményt adott ki, melyben azt ígérték, azonnal felveszik a kapcsolatot a nizzai repülőtérrel, és arra kérik őket, vonják felelősségre az alkalmazottat.

Olvass még többet Nizzáról az NLCafé oldalán: 

 

Megosztás Facebookon