Aktuális

Megint a Google a világ legértékesebb márkája

Tavalyhoz hasonlóan a Google volt idén is a világ legértékesebb márkája. A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat készített erről felmérést.

A második legértékesebb márka az Apple, amelyet a Microsoft követ. A három cég sorrendjében nem volt változás tavalyhoz képest. A lista negyedik helyére az Amazon került, amely tavaly még hátrébb volt, a hetedik helyen állt. Az ötödik helyen továbbra is a Facebook található. A lista első öt helyezettje közül négy technológiai és egy kiskereskedelmi cég (Amazon).

A Google márka értéke 7 százalékkal 245,6 milliárd dollárra, az Apple értéke 3 százalékkal 234,7 milliárd dollárra, a Microsofté 18 százalékkal 143,2 milliárd dollárra, az Amazoné 41 százalékkal 139,3 milliárd dollárra, a Facebooké pedig 27 százalékkal 129,8 milliárd dollárra nőtt.

A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 8 százalékkal nőtt egy év alatt, 3400 milliárd dollárról 3600 milliárd dollárra. A tanulmányt készítő kutatócég munkatársai több mint 3 millió vásárlót kérdeztek meg globálisan, mintegy 120 ezer márkáról.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top